Ομγ τι να κανω ?

50 6 0
                                    

Οταν μ ειπε οτι με βλεπει ερωτηκα εμμ ...πως να το πω επαθα κοκομπλοκο😹 του ειπα οτι μιλαμε μονο 5 μερες και οτι δεν τον ξερω καλα ...μετα μου εγραψε οτι αρχισε να κλαιει ( ειναι. Ευαισθητος τρομαρα του 🙅).Οσο η ωρες περναγαν και μιλαγαμε για αυτο του εκανα ερωτησεις αν μαγαπαει αν αυτα που λεει τα πιστευει εεε παιδια δεν μπορεσα οι απαντησοις του με τρελαναν 😘😘 του πα ( ΣΕ ΘΕΛΩ 😍😍 ΚΑΙ ΑΣ ΣΕ ΞΕΡΩ ΛΙΓΟ ΣΕ ΘΕΛΩΩ).  Την επομενη μερα βρεθηκαμε εξω απο το λυκειο κοντα στην περιοχη που μενω , η αληθεια ειναι οτι τον περιμενα πολυ ωραια και οταν τον ειδα τρομαξα😂 αλλα ηταν πιο γλυκος απο κοντα ( οχι. Μουναρος αλλα οκ ) σε ολη την βολτα μας τον αναγκαζα να μ λεει οτι μαγαπαει.
Λουκουμας: σαγαπω σαγαπω σαγαπω
Εγω: αχουυυ😍😍ξανα πες το
Λουκουμας : σαγαπω σ πα
Εγω : ποτε το ξεχασα😥 ( ναιι μαρεσει να τον πειραζω)
. Τεσπα ειχαμε αποφασιση οτι θα κρατησουμε μια κρυφη σχεση γιατι ηταν μικρος και δεν ηξερα πως θα αντιδρασουν οι κολλητπι μου η αμαρτολη η αλλιως ( τυπος στην γωνια ) και ο ντολμας , γιατι παντα τους ελεγα οτι σχεση με μικροτερο ΔΕΝ ΚΑΝΩ .  Δευτερα 9:45 το κοιταω τοση ωρα και ουτε να με κοιταξει  το ξερω οτι. Εχουμε κρυφη σχεση αλλα ουτε μια ματια δεν μου ρειχνει. 😟😟😟. Την επομενη μερα στο σχολειο παω στους κολλητους μ και τους λεω οτι ανχωμε γτ δεν εχει ερθει ο Λουκουμας στο σχολιο γτ ειναι "φιλος" μου .
  Ντολμας - μαλλον τον πηραν εξωγηνοι. Αλλα παντως ταιριαζεται
Αμαρτολη - ναι εχεται ιδιο χιουμορ ..γιατι ανχωνεσε τοσο πολυ που δεν ηρθε σχολειο τον γουσταρειςς 😏😏😏
Εγω - οχι. Απλα μου λειπει
Ντολμας - εγω.βαζω στοιχιμα οτι δεν θα τα φτιαξουν ( μαλακας )
Εγω - ααα ναι ξερεις κατι τα εχουμε του λεω και μετα αρχισαν οι ερωτησεις ( πως; απο ποτε; γιατι ; με αυτον;)...  Επομενη μερα .
Τελικα δεν τον πηραν εξωγηνοι απλα ηταν αρρωστος
..το ειπε και αυτος στους φιλους του για μας lm very happy 😊 η αλιθεια ειναι  οτι  τα εχουμε μια μιση βδομαδα και μονο δυο αγκαλιες εχουμε δωσει σημερα μετα το σχολειο θα παμε σε ενα. Παρκο μπορει να ναι η στιγμη που περιμενω τοσο καιρο..?

Fast Love = Fast FoodDonde viven las historias. Descúbrelo ahora