Mama denaturată (Gândurile lui Sergiu,acel străin misterios)

98 4 1
                                    

Acum câteva luni,nu aș fi crezut că viața mea va lua o asemenea turnură .Acum câteva luni ,așa zisa relație cu Natalia mergea cu  greu ,dar funcționa .Nu știu ce ne ținea împreuă.Nu știu dacă neapărat iubirea,sau cel puțin nu din partea ei .Pentru ea nu am fost nici mai mult,nici mai puțin decât un fraier .Acum câteva luni bănuielile mele cum că Natalia m-ar "încornora" au reapărut .Mă întreb dacă s-au stins vreodată cu adevărat....Probabil că nu ,au rămas  doar în stare latentă.Începuseră să apară discuții întrucât Natalia nu îți dorea copii dar eu da .Mă amenința că mă părăsește dacă mai aduc vorba de așa ceva..Ce motiv pueril  pentru a da papucii cuiva.Dacă mă gândesc mai bine ,și Natalia era foarte imatură.Toți cunoscuții mei mă avertizau că tipa aceasta este cam ușuratică și iubea  să joace băieții pe degete.Am aflat adevărul în legătură cu ea după ziua Amaliei .Am ajuns puțin mai devreme acasă și  am prins-o pe  panarama de Natalia în pat cu Gabriel ,un porc .Se zice că că femeile înșală atunci când lipsește conexiunea emoțională într-o relație .În cazul  nostru lipsea tocmai din vina Nataliei,din cauza ipocriziei Nataliei  împiedicase dezvoltarea unor  asemenea forme de atașament   .Totul a fost o mare minciună ,minciună din care s-a  născut micuța Carla.Prin nu  se știe ce minune divină,Natalia aflase de sarcină destul de târziu,prea târziu ca  să mai facă avort .Bine   măcar că nu a încercat să omoare fetița după naștere ,așa cum au mai existat cazuri de pruncucidere .

Săptămâna trecută fusese botezul Carlei,la biserica din cartierul Tălpălari .Cumetria fusese la resturantul  Alexandru,undeva prin Cantemir.Mi se păruse  un restaurant foarte intim și primitor ,care servește o mâncare foarte bună,cu specific românesc.Am avut și ursitoare(Amalia și încă vreo 2 colege de ale ei de grupă .Amalia "prezicea" ce fel de persoană o  să fie micuța Carla,când va crește,Diana,una dintre colege   prezicea ce  fel de persoane o să iubească --preziceri legate de viața amoroasă iar Cristina , altă colegă de grupă a Amaliei prezicea  spre ce fel de profesii va ave predilecție )Deși toată povestea cu  ursitoarele fusese  doar de fantezie,sper ca cel puțin o parte din predicții să se împlinească 

Te rog frumos -Fanfiction Carla s  DreamsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum