The End

3.1K 376 136
                                    

"Sonunda 16 yaşındayım. Sensiz... Chanyeol babam bana bir şey söyledi bugün.

Senin... Senin gitme sebebin ölümmüş babacığım.

Ben... Benim 9 senedir yazdığım tüm mektuplar mezarlığa gidiyormuş. Özür dilerim baba. Ben bazı mektuplarda seni suçlayıp durdum.

Özür dilerim.

Chanyeol babam, tam 9 sene önce bugün, bana bir kağıt ve kalem verdi. Bazı geceler ikinizin resmine bakıp ağladığımı görüyordu çünkü.

Bana, ikinizin aşkını anlatırken o yüzden öyle doluyordu kocaman gözleri.

Her "Evlen." dediğimde o yüzden sertçe karşı çıkıyordu bana.

Chanyeol babam seni çok seviyor babacığım.

Ben seni çok seviyorum.

Bilmeni istiyorum, Chanyeol babam sana hala çok sadık ve aşkınızı ezberleyen ben şundan eminin ki, Chanyeol babam son nefesine kadar seninle kalacak.

Babacığım, seni çok seviyorum fakat şunu da bilmeni istiyorum.

16 yaşındaki genç kızın, sana her gün yazmaktan vazgeçmeyecek.

Chanyeol babam bazen nedensizce evden çıkıyordu, ancak sabah dönüyordu. Sana geliyormuş demek.

Fakat babacığım, bundan sonra seni yalnız bırakmayacağım. Kızın artık seni ziyarete gelecek babacığım.

Bir de, şunu eklemek istiyorum babacığım: Gözün lütfen arkada kalmasın. Chanyeol babamdan daha iyi bir baba olamazdı bana.

Sana da daha iyi bir eş olamazdı sanırım.

Eş demişken, merak edersin diye söyleyeyim dedim. Eunji'yle ayrıldık bugün. Başka birisini seviyormuş ve kendi hemcinsiyle çıktığı için dışlanmaya dayanamıyormuş.

Her neyse, ben iki babamı da çok seviyorum. Yarınki mektubumda görüşmek üzere babacığım.

Şimdilik güle güle babacığım, seni seviyorum."

Gönderen: Park Chanhyun
Alıcı: Park Baekhyun

*

Ağlıycam şimdi

🤧🤧🤧Kitabı çıkarmayın kütüphanenizden başka bölümler gelebilir😭

letters to daddy :: chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin