Pohled Olivie
O týden později
Kruval. Říká se, že je to nejnebezpečnější škola ze všech. Učí se tam podle některých i černá magie. A mají pravdu. Kruval je temná škola. A ano, vyučuje se tam černá magie, ale název je obrana proti černé magii. Ne, že bych chtěla být smrtijed, to ani náhodou, ale když se budu učit černou magii, budu se proti ní bránit účinněji, než když se budu učit jenom bránit. Právě teď stojím v předsíni s rodiči a Jamesem.
,,Liv, hlavně se pilně uč, nedělej problémy a piš nám, jo? To samé ty, Jamesi, jasné? "zeptala se nás mamka
,,Jasný mami, každej týden..." ujistila jsem mamku a pak jsem se otočila na Jamese
,,Zvládni to s těma exotama, brácha...."ušklíbla jsem se
,,Nápodobně, ségra..."ušklíbl se nazpátek a objal mě
Objala jsem ho, stejně jako mamku a taťku
,,Budete mi chybět."usmála jsem se
Po chvilce jsem uslyšela lupnutí. Před domem se objevil jeden z profesorů v Kruvalu.
,,Rychle slečno, nemám na vás celý den."řekl nevrle
,,Tak ahoj."zamávala jsem jim, do jedné ruky vzala kufr a druhou ksem se chytla pana profesora.
Sotva jsem se ho chytla, přemístil nás do přístavu, kde na nás čekala honosná kruvalská loď. Rychle jsem se pustila pana profesora a nastoupila do lodi, kde na mě čekala kamarádka Connie.
,,Ahoj Connie."mrkal jsem na ni a objala ji
,,Nazdárek ségra. Nějaká dobrá nálada, ne?"objala mě a uchechtla se
Byla to pro mě sestra, kterou jsem nikdy neměla. Mohla jsem s ní mluvit úplně o všem.
,,Jo, vyřešila jsem to s bráchou. Docela mě překvapilo, když se přišel omluvit..."přiznala jsem se
,,To je super, ne? Zase si budete povídat, jako předtím."povzbudila mě Connie
,,Je to super, ale bojím se, že zase něco udělá."pokrčila jsem rameny
Connie si povzdechla a řekla. ,,Pokud se přišel omluvit sám od sebe, tak ho to asi mrzelo, ne? A když ho to mrzí, tak proč by udělal něco, kvůli čemu by jsi s ním pak zase nemluvila?"usmála se
,,Máš pravdu..."šibalsky jsem se usmála. ,,Jdeme sepsat seznam žertíků, na tenhle rok?"vytáhla jsem pergamen, inkoust a brk
,,Že se ptáš."mrkla na mě
My dvě jsme byly nejlepší průšvihářky v celém Kruvalu. A to je co říct!
Na papír jsem napsala krycím názvem Domácí úkoly.
Jak originální název, opravdu. Potom jsme začali sepisovat žerty, které nás napadly. Jako třeba přeřízení času na hodinách a jako bonus k tomu celé hodiny změnit na dětské s obrázky pro miminka, obarvení všeho nádobí v kuchyni na křiklavě růžovou a podobně...
⭕⭕⭕
Pohled 3.osoby
Dny ubíhali a pomalu se začali proměňovat v měsíce. Než se Liv nadála, byl už listopad. Vyučování ubýhalo tak rychlým tempem, že jsem to sotva stihli pobrat. Úkoly a eseje jakoby se dělaly sami. Liv a Connie se snažily využít každou volnou chvilku, aby si užily poslední rok strávený spolu. Connie byla smutná, když zjistila, že jí její sestra opustí, ale chápala to. A to na ni Liv milovala, byla chápává, jako jedna z mála lidí, které znala. Samozřejmě do toho nepočítala své rodiče, protože ti jsou jedni z nejchápavějších lidí a rodičů na světě. Listopad uběhl a nastal prosinec. A s prosincem se blížíli i Vánoce. Z nich měla Liv celkem strach, protože po dlouhé době bude muset kupovat dárek nejen rodičům a Connie, ale i Jamesovi...
Pohled Olivie:
Je 12 prosince, což znamená, že za chvíli budou Vánoce. Kvůli tomu byly otevřené i obchody nedaleko školy, kam právě teď s Connie míříme. Je tam celkem dost obchodů, ale není to jako Prasinky. Jako první jsme šli koupit nějaké sladkosti, potom knihy a nakonec jsme šli do dárkových předmětů. Tam jsem Jamesovi koupila zlatonku s vyrytým nápisem ,,Nejlepší bráška". Connie jsem koupila šálu, která se jí v jednom obchodě líbila....
⭕⭕⭕
S Connie jsme si předávali dárky. Ona mi dala modrý přívěšek s nápisem ,,Sisters". Connie měla ze šály ohromnou radost. James mi dal zarámovanou fotku nás dvou. V dopise psal, že se na mě jeho kamarádi celkem těší. Udělalo mi to hroznou radost...
⭕⭕⭕
Jsme právě na trestu za to, že jsme přebarvily loď na žlutou. Máme za úkol vyklidit jeden nepoužívaný kumbál, který byl plný všelijakého haraburdí. Od zlámaných koštať přes roztříštěné sklo až po mrtvé myši. Fakt humus.... Každopádně, po hodině uklízení a blbnutí bylo hotovo. Celé od pavučin jsme vylezly z kumbálu a oprášily se. Nevím jak, ale ve vlasech jsem měla list ze stromu. Fakt nevím, kde se tam vzal.....
⭕⭕⭕
27. 3. Den, kdy jsem měla s Jamiem narozeniny. Teď už 15. Jameimu jsem poslala knihu ,,Jak se učesat za 2 minuty." Celkem užitečné, v jeho případě. On mi dal knihu ,,Jak snadno sbalit kluka." A balení karamelových lízátek. Ta kniha je narážka na to, že jsem ještě neměla kluka. Nemám zájem o krátkodobé románky na jednu noc. Chci si počkat na toho pravého. Pokud vůbec někdy přijde...
⭕⭕⭕
Zkoušky. Snad každý potvrdí, že to je to nejhorší období z celého roku. Zvlášť, když jste v Kruvalu. A jste holka. Každopádně to není tak moc hrozné, když se budete průběžně učit. Pak je to celkem jednoduché. A jelikož já jsem se učila, ze zkoušek jsem se nijak zvlášť nestresovala. Proč bych měla? Vždyť jenom odpovím na pár otázek a hotovo. Nic těžkého. Mým pravýn opakem byla Connie. Celý rok se neučila a teď z toho šílý.
,,Liv, vyzkoušej mě! Když tohle nebudu umět, tak nepostoupím a budu za naprostou blbku."cpala mi před obličej její sešit z Lektvarů
,,Dobře."povzdechla jsem si ,,Vyjmenuj mi přísady Odpuzujícího lektvaru."
,,Ehm... Roh jednorožce?"spíš se mě zeptala
,,A dál?"zeptala jsem se jí
,,Mořská voda a hrst země z Vulkánu?"vykoktala ze sebe
,,No vidíš, že to jde."uchechtla jsem se
Další hodinu jsem jí zkoušela a upřímně, některé její odpovědi stáli fakt za to...
⭕⭕⭕
A bylo to tady. Zkoušky splněné. Právě teď se s Connie objímáme na lodi, která nás veze do přístavu.
,,Budeš mi chybět..."popotáhla
,,Ty mě taky. Neboj, budu ti posílat dopisy každý týden a každé prázdniny můžeš přijet."zavzlykala jsem
Z dálky už jsme viděli přístav, proto jsme se odtáhli a usmáli se na sebe.
,,Měj se dobře, a piš mi, je ti to jasné?!"oznámila mi, když jsme byli v přístavu
,,Rozkaz kapitáne!"zasalutovala jsem ,,Ty se měj taky dobře..."naposledy jsem jí objala a nechala se profesorem přemístit domů.
Tak tady to máte! Sice po dlouhé době, ale zase je delší. Je to shrnutí celého roku v Kruvalu, tak snad se vám líbí.
TerezaSvobodov9
ČTEŠ
Sestra Jamese Pottera
Fanfiction!!!!ODSTRAŠUJÍCÍ PŘÍPAD TOHO JAK TO NEMÁ VYPADAT!!!! Olivie Potterová. Dívka, o které se nemluvilo. Dívka která chodila do Kruvalu. °°° Rodiče se mě marně snažili přesvědčit, abych šla do Bradavic. Nebylo to kvůli tomu, že by se mi tam nechtělo, ale...