Už jsi byla připravená a šla na autobus.
Došla jsi ke kavárně a čekala jsi na Namjoona.
Po patnácti minutách přišel, a vypadal jako model, strašně moc mu to slušelo.
Měla jsi chuť za ním běžet a políbit ho a nejvíc obejmout.
Každopádně jsi na něj čekala před kavárnou až za tebou přijde.
Y/N : Ahoj, Joonie.
NJ : Ahoj, Y/N.
Oba jste šli dovnitř a posadili jste se.
Y/N : Chceš mi něco důležitého říct, že jsme do kavárny.
NJ : Né.. nebo..
Y/N : Co? Jak nebo?
NJ : Ale nic.. dobrý.
Y/N : Dobře..
Přišla číšnice a řekla, "Co si dáte?"
NJ : Latté.
Y/N : Expresso.Dobře, hned to bude.
Y/N : Hhh...
NJ : Co je?
Y/N : Já ti potřebuju něco říct, ale nevím jak..
NJ : Aha.. a je to tak těžký?
Y/N : No.. pro mě je.
Číšnice donesla vaší objednávku a řekla, "Ať vám chutná."
Oba jste řekli, "Děkujeme."Namjoon si sáhl pro mobil a položil si loket na stehno a zvedl ruku s mobilem před svůj obličej a druhou ruku si položil na pusu a vypadalo to že nad něčím přemýšlí.
Připadalo ti to strašně moc sexy.
Nasucho jsi polkla a musela jsi se napít.Pak jste si nějakou dobu povídali.
A pak jste zaplatili, a jako správný hlap, Namjoon za tebe zaplatil, a poděkovala jsi mu.
Vyšli jste z kavárny a Namjoon tě obejmul jednou rukou a tak jste šli celou dobu, a po chvíli si Namjoon skousl spodní ret, viděla jsi to.
Nereagovala jsi na to ale bylo to divný.Za nedlouho tě odvedl k autobusové zastávce a obejmul tě a řekl, "Uvidíme se ve škole." Řekl zamilovaně.
Odpověděla jsi, "Ano, to je jasné."
Bušelo ti srdce tak moc jako nikdy v životě. Cítila jsi k němu jisté pouto lásky.Jel ti autobus po dvou minutách a podruhé tě obejmul a dal ti pusu na tvář, zčervenala jsi, a řekl "Tak.. ahoj Y/N." A zmáčkl tě ještě víc do objetí, řekla jsi, "A.. Ahoj, Joonie."
ČTEŠ
Handsome boy in your class? || RM x Reader || CZ
FanfictionPřišla jsi do nové školy ale něco se stalo..