Sadržaj

610 26 3
                                    

Zdravo svima!

Pošto su vam se svidjele zadnje dvije knjige o fantastičnim bićima, pomislila sam da bi vas moglo zanimati i ponešto grčke mitologije, tako da evo nas!

Uglavnom će se raditi o bogovima i titanima, jer sam u prošlim knjigama nabrojala sva ostala grčka mitološka bića.

Iskreno uživam pisati o svim ovim fantastičnim bićima i nadam se da barem malo pomažem i da je i vama zanimljivo čitati koliko meni pisati!

Neću praviti sadržaj jer ni ja nisam još sigurna koje ću sve bogove i titane uračunati, ali sve što mogu reći je da ću sigurno ubrojiti sve!

Ako slučajno zaboravim nekog, slobodno me napomenite kroz komentar, ako nije problem vote bi bio super, jer to je vama običan klik, a meni znači dosta!

Znači:

Grčka mitologija sastoji se od legendi (mitova) o bogovima i herojima, a korijen joj je u vjerovanju starih Grka. Grčki bogovi izgledali su kao ljudi, imali vrline i mane kao ljudi, razlikovali su se po tome što su bili besmrtni, više-manje neranjivi i sposobni postati nevidljivi i putovati brzinom svjetlosti, a živjeli su na Olimpu. Teogoniju ili postanak bogova opisivali su mnogi izvori, a najpoznatije je Heziodovo djelo Teogonija. Prema orfičkim misterijama iz Haosa prvo proizlazi Nikta.

Pa, bez duljenja mog brbljanja, idemo!

Vaša Pearl <3

Grčka mitologijaWhere stories live. Discover now