Meno autora: @Eryn2003
Názov diela: Grace: War is back
Kategória: Fantasty
Kvalita:***-stredná kvalita
Kladné body príbehu: Oceňujem námet príbehu. Prvé časti nevyzerajú nejak zle, je tam síce pár vecí, ktoré musím vytknúť, ale o tom potom. Dalo sa postrehnúť, že máš aké-také znalosti o gramatike, i keď stále je na čom pracovať.
Záporné body príbehu: Ako som spomínala vyššie, pár i/y ti ušlo dosť nepekne. Celkom často používaš slovíčko ale, a je to dosť rušivé. Niektoré vety sú až moc holé a nelogické. Zopár medzier máš aj v písaní priamej reči a nadväznosti textu. Nie je to však nič, s čím by sa nedalo pracovať. Rozhodne, ak sa k tomu vrátiš a prerobíš to, pýtaním sa samej seba otázky, ako to môžem zlepšiť, to určite môže zožať nejaký úspech. Treba však aj prepracovať sled udalosti, aby príbeh nemal taký rýchly spád a samozrejme, chýba mi opis prostredia. Skús sa zamerať na určitú vec a opraviť ju. Neskôr sa k tomu opäť vrátiť a skúsiť to znova. Uvidíš, že po chvíľkovom "odležaní", to bude vyzerať lepšie, než priamo z pece.
Cover je celkom fádny. Názov knihy splýva s obrázkom a popravde, by som kvôli nemu na príbeh neklikla.
Anotácia mám tu pár výhrad. Slovné spojenie "zažila to na vlastné oči", nie je moc lichotivé. Nemala si na mysli "zažila to na vlastnej koži?" Prvá veta má veľmi zvláštny slovosled. Ak chceš, aby si tvoju knihu ľudia otvorili, rozhodne ho zmeň.
Hlavná postava: Občas mi jej myšlienky prišli umelé a na silu vytláčané do príbehu. Nedozvedala som sa o nej moc, maximálne, že sa volá Grece a bola vo výcvikovom tábore. Rozhodne sa zameraj v úprave aj na ňu, je to predsa jej príbeh.
YOU ARE READING
Zázračné recenzie [OPEN]
RandomAk si zblúdila duša, ktorá priahne po názore na svoju knihu, otvor túto 'knihu' a zisti, ako na to. Recenzie sú otvorené a vopred upozorňujem, že s vami nebudem jednať v rukavičkách.