Meno autora: @lili99966
Názov diela: The way of destiny
Kategória: Romance/Fan fiction
Kvalita: *** (stredná kvalita)
Kladné body príbehu: Musím povedať, že máš celkom dobrú gramatiku a začiatok príbehu je dá sa povedať zaujímavý. Máš svojský štýl písania, čo nie je zlé a celkovo sa to dá čítať. Povedala by som, že je to takí jednoduchšie čítaníčko, ktoré môže zaujať.
Záporné body príbehu: Priama reč u teba celkom pokulháva, takže si ju rozhodne vygoogli alebo nájdi v nejakej knihe. Celkový dej príbehu mi príde taký obyčajný, ale ťažko povedať, ako sa to bude vyvíjať, pretože som čítala len prvé tri časti. Zápletka ala mafia sa mne vonkoncom nepáči, ale čo. Proti gustu žiaden dišputát. Možno, ak raz napíšeš niečo, čo nebude fan-fikcia, nebude to obsahovať mafiu a budeš na sebe ďalej pracovať, raz si to určite prečítam. A na čo apelujem je anglický názov príbehu a aj názvy kapitol. Prečo to moji drahí robíte? Príde vám, že sme mimo Slovenska? Píšete slovensky, takže by bol vhodný slovenský názov. Neuveríte, ale je to naozaj tak, že aj v slovenčine môžu znieť veci poeticky. Stačí chvíľu pouvažovať a vyhrať sa s tým.
Cover je strašný. Prvá vec je, že spomínaný názov je na obálke úplne iný. Font je otrasný a stráca sa na obrázku. Radšej si daj cover spraviť niekomu so skúsenosťami.
Anotácia je vlastne tvoj prológ. Radšej to sprav tak, že ten druhý odstavec nechaj v anotácii a z prológu ho vymaž a prvý odstavec nechaj len v prológu. Bude to oveľa lepšie.
Hlavná postava bolo na prvý pohľad dievča z rôznymi záujmami, ktoré má zvláštneho otca. Kedže som nečítala ďalej neviem, ako sa jej postava vyvinie, ale hádam si nič neskazila.
*****
Well, well, well. Hlásim sa po dlhej odmlke. A nie tentokrát to neboli žiadne tumor vytvárajúce príbehy, pre ktoré som nevládala ťukať do klávesnice, ale práca. Žiaľ aj takí kritici ako ja musia z niečo žiť. Teda, nemusia, ak zostanú na krku rodičom. Ja som sa druhý prípad. Odsťahovala som sa s priateľom a teraz musím zarábať ťažko peniaze. Ale dosť bolo mojich sťažností. Dúfam, že ste sa tu bezomňa mali skvelo. Vy ste mi chýbali. Such a romantic. Idem to tu rozhýbať, majte sa krásne drahí čitatelia.
DU LIEST GERADE
Zázračné recenzie [OPEN]
SonstigesAk si zblúdila duša, ktorá priahne po názore na svoju knihu, otvor túto 'knihu' a zisti, ako na to. Recenzie sú otvorené a vopred upozorňujem, že s vami nebudem jednať v rukavičkách.