Hi there 🙋🏻♂️Happy eid mubarak gais. Selamat hari raya aidilfitri semua orang. Hari di mana hari kemenangan yg dirai umat islam setelah sebulan berpuasa.
Alhamdulillah . Kita masih diberi nafas untuk meraikan. So hari ni 4syawal. How was your raya begin? Fun? Banyak collection duit raya ? Atau banyak pada memberi duit raya?
Hahhaha buat yg masih menerima duit raya , jangan lupa menabung untuk masa hadapan. Pada yang telah memberi , ingatlah bahawa sesungguhnya dalam setiap rezeki kita pasti ada rezeki orang lain, maka berkongsilah semoga kita sama sama dapat merasa.
Abang tahun ni memberi dan menerima jugalah. Tapi mana yg mampu je la. Beri pada yg mana ada rezeki nak merasa duit raya abang hahhahaha.
First of all sorry lambat wish raya. 1st syawal was sooo busy sampai tak sempat , lagi pun too rushing sebab prepare kena kerja for second and third syawal. Sekarang dah masuk 12am so 4syawal lah. Hahahhaha jangan confuse eh.
Second , abang minta maaf kepada semua orang yg membaca ni. Dan pada yg mengenali abang. Di atas segala salah silap abang samada yg abang perasan atau tak. Yg disengajakan atau tidak. Minta maaf kalau kalau abang pernah terkasar bahasa ke terlebih cakap ke, terignore ke tertak reply dm ke apa. Mintaa maaf zahir dan batin.
Okay settle.
How your raya ha? Kepada yg main mercun hati hati. Jangan sampai kena jari mahupun kuku. Bahaya. Jangan diupgrade mercun tu. Dia dah elok macam tu main jelah. Jangan duk gatal tangan pergi letak dalam botol lah apa. Play safe gais.
Jaga diri tu haaa
Pada yg banyak makan, ye aku tahu banyak makanan di musim perayaan ni. Makanlah selagi mampu , tapi jangan lupa untuk jaga kesihatan. Pengambilan gula pun kena kawal. Minum air manis, air gas tu segala jangan lupa mineral pulak.
Yg seronok beraya sini sana, jangan lupa segala adab dan tatatertib semasa dirumah orang. Saya faham seronok tapi ingatlah. Jaga diri , jaga hati eh? Hahahahhaha tak tak. Jaga diri ye semua orang
Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf Zahir dan Batin
Sam🙆🏻♂️
YOU ARE READING
Confession
RandomHi there 👋 aku penulis yg baru berkecimpung. Adalah sikit nak share pasal story kisah hidup. Dari cerita aku and sekitar. Dari zaman remaja membawak ke zaman bertapa dalam hati korg😂 Nak tanya? Tanya lah. Ini cerita pasal orang bengkok. Jangan k...