Ενα κοριτσι στην εφηβεια...

439 20 6
                                    

Ναι μαμα θα καθαρισω το δωματιο μου!Λοιπον,γεια σας.Ειμαι η Σμαραγδα ενα κοριτσι στην εφηβεια,περπαταω ηδη τα 12 και του χρονου θα γινω 13...Ουφ,δυσκολα μου φαινονται να χρονια που ερχονται.Η ζωη μου δεν ειναι τελειως βαρετη,εχω φιλους,εναν γατο,τα ονειρα μου και τα προβληματα μου αλλα αυτα θα σας τα εξηγησω αργοτερα και με τον καιρο οσο διαβαζετε τις ιστοριες μου.

Πρωτη μερα στο Γυμνασιο...Πως να ειναι αραγε;Θα με συμπαθησουν τα αλλα παιδια;Θα βρω κανα αγορι;Θα φυγουν επιτελους αυτα τα σπυρακια;Αληθεια πιστευω οτι τα προβληματα των εφηβων ειναι πιο σοβαρα απο των μεγαλων!Παντως το σχολειο σαν κτηριο ωραιο ειναι,δεντρα,πολλα παραθυρα,παγκακια,βαμμενο ωραια....Μακαρι να περασουμε ωραια εδω.Α να εκει ειναι οι συμμαθητες μου μιλανε μεταξυ τους,αντε να παμε να δουμε τι θα δουμε.Περπατω γρηγορα κια νευρικα προς το μερος τους,μεχρι που πεφτω πανω σε καποιον,γυρναω...και τι μα δω;Εναν θεο να στεκεται μπροστα μου,ψηλος,μελαχρινος,γεροδεμενος...Σκετος κουκλος με λιγα λογια!

-Συγγνωμη ,εισαι καλα;Του λεω

-Μια χαρα,εσυ εισαι ενταξει;

-Βεβαια,εεε συγγνωμη και παλι...Του λεω φανερα αμηχανη

Κοκκινησμενη απο ντροπη κατευθηνομαι προς τους συμμαθητες μου.

-Καλε ποσο καιρο εχω να σε δω!Πως μαυρισες ετσι;Κανω κομπλιμεντο σε μια φιλη μου

-Και εσυ ομορφυνες,αδυνατισες και μαυρισες!Μου λεει.

-Σε ευχαριστω,τι κανατε το καλοκαιρι παιδια;Ρωταει η Δαναη,μονο και μονο για να πει κατι

-Πηγα μεχρι την Παρο με το σκαφος για καμια βδομαδα κα μετα εδω,λεει μια αλλη απο την παρεα

-Εγω δεν εκανα τιποτα,λεει ο Πετρος

-Ουτε εγω,πεταγεται η Μαρια

-Εγω τα κλασσικα,ιντερνετ,πισινα,ηλιοθεραπεια,λεω και εγω.

Αν και ηλπιζα να βρω κανα αγορι φετο,δεν τα καταφερα.Ναι,αυτο ειναι ενα αλλο προβλημα...Δεν εχω και πολλη αυτοπεποιθηση,μαλλον φταινε τα 6 παραπανισια κιλα μου προσπαθω ομως να μην το σκεφτομαι.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Mar 18, 2020 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Ενα κοριτσι στην εφηβεια...Onde histórias criam vida. Descubra agora