Before baca ff ni baca ni dulu tauuu..saya buat ff ni sebab bosan dan kemurungan yg amat sgt bila kne tinggal kat rumah sengsorang.. AL-FATIHAH admin.. Hahah.. Cerita ni dulu mmg saya pnh buat.. Tapi story line da tak ingat.. Hoho.. Btw "aku" tu korg boleh bygkan diri korang sendiri untuk lebih menghayati..so thats why saya bahasakan heroin sebagai bae bcause lepu nk letak nama apa.. Kahkahkah..enjoy reading and lagu Love Lies tu buka la bila-bila korg nak buka sebb for me its relate to this ff..
Aku pegang bunga orkid ungu tersebut. Wajah yang kacak dihadapan aku tenung dan usap. Air mata aku mengalir lagi.
"I miss you Park Jimin"
❤❤❤❤❤
"Bae!!"Aku terkedu. Tak tahu nak sorok muka dekat mana. Ada tong sampah tak, plastik sampah ke?
Aku pusingkan badan kebelakang.
Dari jauh aku nampak anak manusia bernama Park Jimin berlari terkedek-kedek kearah aku sambil mendepakan tangan. Aku senyum manis. Manis untuk dia. Tunggulah bila dah ada depan mata nanti. Jari aku letup-letupkan.Lima meter..
Empat meter..
Tiga meter..
Dua meter..
Satu meter..
Sekarang!
Dia laju ingin memelukku tapi siku aku lagi laju menujah perut dia.
"Ouchh!!"bunyi kesakitan terkeluar dari bibir merah kepunyaan tuan badan dan bunyi jatuh kedengaran.
Aku tepuk tangan ala-ala nak buang kotor gitu.
Tawa terlepas dari mulutku kemudian diiringi hilaian puntianak."Sampai hati siku perut saya.. Kalau saya mati nanti awak nak kahwin dengan siapa hah? "Dia bangun sambil memegang perut yang senak. Well,siku aku kan tajam. Hiho
"Jungkook ada..Taehyung ada..Hoseok oppa ada.."Aku angkat kening sebelah dan pergi tinggalkan Jimin dengan muka paus kelaparan dia tu.
"Kalau macam tu saya sanggup hidup balik dan buat awak mati sama-sama dengan saya..okay chagiya?"Dari mana dia datang pun aku taktahu. Tangan Jimin disatukan dengan tanganku.
"Saya sayang awak bae...selagi saya hidup tak ada sesiapa boleh ambil awak dari saya..arraseo?"Suara Jimin kedengaran serius dan agak.. Creepy..
Kemudian terdengar keluhan kecil dilepaskan dan telinga aku menangkap satu suara'sebab nanti,saya terpaksa tinggalkan awak juga'
Telinga aku masalah ke?
"Bae..kita nak makan dekat mana?"Jimin tersenyum. Nampak terpaksa.
Aku kembali teringat sesuatu. Terus aku pandang dia. Mata ditajamkan macam nak bunuh orang. "I've been waiting for you almost one hour and half..and then you are asking me where should we eat?"Sarkastik suara aku.
Mata Jimin membulat kemudian dia tepuk dahi jendul dia tu sendiri. Rambut diflipkan, bibir digigit.
"I'm so sorry bae.. Tadi saya penat jog then saya tidur lepas tu stuck dalam jammed.. I'm so so so sorry my chagiya"Dia terus peluk aku. Di tempat public macam ni.
Semua orang mula pandang ke arah aku. Aduh, tak selesa. Jimin lah ni. Suka hati dia nak peluk orang macam ni tempat family dia yang punya."Jimin..semua orang pandang sinilah..dah lah..malu orang tengok"aku tepuk lengan Jimin perlahan.
"Biarlah diorang tengok..biar dia tahu awak saya punya"Jimin masih tak lepaskan pelukan. Haih la.. Nasib tunang weh kalau tak dah sampai pluto aku sepak.
"Tapi semua orang pandang sini..dah lah tu.."Muka aku mula merah. Semakin ramai pandang ke arah kami. Tapi.. Park Jimin makin mengetatkan pelukan tadi.
YOU ARE READING
Forgive Me (Park Jimin)-One Shot FF [COMPLETE]
FanfictionI promise I'll comeback-Park Jimin