13.Imagine

RO.

Harry şi Louis se ceartă îngrozitor iar Louis îl lasă pe Harry singur. Harry plânge şi după ce a plâns destul îşi sterge lacrimile cu mânecile pulovărului său şi se uită prin fotografiile cu Louis din Iphone-ul său, amintindu-şi fiecare moment ca şi cum s-ar fi întâmplat ieri şi zâmbeşte trist.

El se opreşte atunci când primeşte un mesaj de la Louis şi chiar dacă ezită îl citeşte oricum. "Îmi pare rău, Harry. Tot ce vreau este să te îmbrățişez acum. :(" Harry îi scrie înapoi. "Şi mie îmi pare rău. Unde eşti? Vin spre tine." Şi s-a ridicat de pe scaun.

"Deschizi uşa?" Louis a întrebat prin mesaj iar Harry şi-a încruntat sprâncenele dar a mers spre uşă şi a deschis-o. Louis stătea în fața lui cu o privire tristă dar plină de speranță pe față iar Harry l-a luat în brațele sale lungi şi puternice şi l-a tras spre pat închizând uşa cu piciorul.

Ei s-au lăsat pe pat împreună şi s-au îmbrățişat în timp ce Louis a şoptit. "Îmi pare rău, Harry. Am fost un idiot şi nu ar fi trebuit să-ți spun toate lucrurile alea îngrozitoare-" Harry l-a oprit cu un sărut şi a murmurat "Taci, Lou." în jurul buzelor lui Louis şi l-a sărutat din nou până când cei doi au adormit.

------------------------------------
EN.

Harry and Louis had a massive fight and Louis left Harry alone. Harry cries and after he can't cry no more he wipes his tears with the sleeves of his pullover away and looks through all of the pictures of Louis and him on his IPhone and remembers every moment as if it happened just yesterday and smiles sadly.

He startles when he gets a text message from Louis and hesitates but reads it anyway. "I'm sorry, Harry. All I want is to hold you in my arms right now :(" Harry texts him back "I'm sorry too. Where are you? I'll come to you." and gets up from his seat.

"Open the door?" Louis asks via text and Harry furrows his eyebrows and walks over to the door and opens it and sees Louis standing in front of him with a sad but hopeful look on his face and Harry just hugs him with his strong and long arms and carries him over to the bed after closing the door with his foot.

They just lie on the bed togheter and cuddle and as Louis whisper "I'm really sorry, Harry. I was so stupid and shouldn't have said those awful things and-" Harry just cuts him off with a kiss and mumbles. "Shut up, Lou." against Louis' lips and they just kiss until they're slowly falling asleep.