Kisah ini bermula sejak aku berumur 6tahun. Semasa aku berumur 6tahun aku telah menjadi mangsa sex abuse. Time aq kecik aku memang seorang yang sangat peramah dan tinggal di taman yang dipenuhi dengan pelbagai warga terutama sekali warga asing. Pada masa itu aku memang rapat dengan jiran aku sampai pi kerumahnya setiap kali walaupun dia merupakan seorang bangla (Kan aq dh cakap aq telampau peramah sampai boleh kwn ngan orng yg aq xkenai sampai boleh rapat selepas beberapa hari berkwn) yang berkerja di sini. Sejak aku kenai dia, dia telah mengubah corak hidup ku kerana dia memperkenalkan aku apa itu gay (homosexual).
Pada suatu hari dia mengajak ku ke rumahnya dan aq hanys menjawab okay. Tanpa membuang masa aq pergi ke rumahnya walaupun telah mak ku pesan " Asyraf jangan keluaq rumah ataupun bagi sapa-sapa masuk rumah!" pesanan ini sering aku dengari setiap kali aku tinggal seorang diri di rumah tapi aku tetap keluar rumah sebab bosan di rumah maklumla kat taman aku aq seorang saja kanak-kanak kat situ yang lain semua dah besaq panjang dan membuat ku lebih gemar berkawan dengan orang lebih tua berbanding dengan kawan seumur or lebih muda dari aku. Semasa aku di rumah jiran ku, aku di ajak masuk kedalam bilik. Aku hanya mengikutnya (biasa laa time kecik semua ikut xckp banyak dh)
Di biliknya hanya ada kami berdua. Kami bersembang kosong. Kemudian dia semakin menghapiri ku lalu memegang tangan ku yang kecik dua kali ganda dari tangannya dan meletakkan tangan ku di atas alat sulitnya. "Apak besaq" kata ku di dalam hati. Hahaha. Lalu dia membuka sarungnya (mcm biasa orang banglakan suka pakai kain pelekat) dan menunjukkannya kepada ku, aku hanya terdiam (let dia = Si A) Si A berkata "dik, mai sini dekat sini Si A nak tunjuk kat adik apa itu gay". Aku tidak mendengar katanya. Su A terus menangkap menangkap ku. Aku cuba memberontak, malangnya gagal (sah² laa gagal, umur aq berapa, umur dia berapa, mmg x laa aq boleh lepaskan diri, at least aq memcuba). Lalu dia memegang kepala ku yang sama tinggi dengan paras alat sulitnya dan memaksa aku untuk menghisap batangnya yang besar kedalam mulut ku yang tidak seberapa besar. Air mata ku mula menitis kerana terseksa dengan perbuatannya yang begitu kasar sekali terhadap budak yang masih kecik (bayangkan umur 6tahun kena hisap kote umur 20an mmg sakit ahh). Dalam beberapa minit Si A fuck mulut aku dia terpancut ke dalam mulut ku aq menelan kesemuanya kerana tiada ruang untuk mengeluarkannya.
Selepas kejadian itu Si A berkata "jangan bagitahu sesiapa tentang hal ini". Aku hanya mengangguk kepala kerana takut akan perbuatan yang mungkin dia buat jikalau aku mengingkar arahannya. Lalu aku terus pulang ke rumah tetapi selepas beberapa minggu Si A memaksa aku untuk pergi kerumahnya dan melakukan perbuatan yang sama sehingga menyebabkan aku menjadi ketagih dan menganggap bahawa aku seorang yang gay.
YOU ARE READING
The Truth Me
Randommegisahkan kisah sorng remaja lelaki yg mengibas kembali zaman silamnya yg perit. *** New here and pardon my language