#2

38 0 0
                                    

Sekarang umurku telah menjelang 13tahun. Perbuatan Si A terhadap aq telah lama dihentikan pada umur ku 8tahun kerana dia telah pulang ke negara asalnya. Tetap malangnya kegembiraan hanya sementara kerana ada orang yang menganti tempat Si A. Dia juga seorang warga asing (ntah laa kenapa mungkin attractive to them. Idk) bangla jugak😒. Peragai aku masih tidak berubah still peramah AF. I am forgetful person so aku dah tak ingat akan peristiwa yang pernah aku alami. Meh aku ceritakan apa yang jadi terhadap aku pada kali ini.

Pada kali ceritanya bermula pada tahun 2015 bulan February pada hari Tahun Baru Cina yang pertama. Taman aku pelbagai dengan kaum so hampir ke semua perayaan kami sambut. Makluk laa kami setaman pupuk semangat kejiranan. Pada malam perayaan itu aku pergi kerumah Si B (let bangla kali ini= Si B) sbb aku ada kenalan, Si C dekat situ. Aku dengan kenalan aku cuma sembang dihadapan rumahnya, itu rumah Si B (pekerja asing kan tinggai sekali). Tetiba Si B muncul dan Si C ini mencabar aku untuk menarik kain Si B. Aku nii patanq dicabaq so aku terus tarik sehingga telondeh (tertanggal) tapi dia sempat menangkap kainnya lalu terus masuk kerumah. Lalu aku juga masuk kedalam rumah Si B time tuu jam menunjukkan 12 tengah malam. Family aq tidak kisah sebab aku bagitau family aq untuk pergi kerumah Si B sambil melihat fireworks (xpasti nama bm apa, klau aq pakai slang Kedah satgi xfhm lak).

Didalam bilik Si B suasana begitau gelap sekali. Aku duduk diatas katilnya kerana tuu satu-satunya katil dalam bilik itu. Aku sedar akan kemah Si B (kote dia stim sampai kain dia pakai nampal mcm kemah. Hahaha). Lalu aku mendengar bunyi letupan bunga api terus aq bangung dan ingin melihat bunga api tapi tangan aku ditarik dengan kasar. Aku jatuh dan tangan ku ditarik lagi sehingga aku berada di sebelahnya. Aku menangis kerana sakit dibuat sekedemikian dan dia terus menutup mulut ku dengan tapak tangannya dan badan ku di peluk erat oleh Si B. Aku cuba memberontak tapi tenaga ku semakin hilang dan menyebabkan aku tidak bermaya untuk memberontak. Aku dipaksa untuk membuka mulut ku untuk menghisap kotenya. Bagi aku pekara biasa tetapi Si B mahu lebih dari itu. Dia mengangkat ke katilnya dan mula membuka seluar ku. Aku mencuba untuk megekalkan seluar tuu tetapi kekuatan ku telah kurang selepas dia memaksa aku untuk menghisap batangnya. Seluar aku telah ditanggalkan. Si B terus meletak saliva (air liur) di batangnya dlm di lubang dubur ku. Dia terus menjolok lubang dubur ku yang kecil lagi sempit tanpa belas kasihan. Aku menangis kuat tapi mulut ku ditutup dengan tangannya. Hampir 15 minit dia fuck aku. Dia pancut di dalam badan ku. Selepas segala perbuatan tersebut selesai dia terus melepaskan aku. Aku terus balik ke rumah dalam keadaan kesakitan. Sampai sahaja di rumah aku masuk selambar der jaa macam tak dak pa jadi (pandai belakon).

Keesokan hari semasa aku ingin melabur (biasa laa tiap2 pagi melabur) dubur ku berasa sakitnya amat sampai aq gigit tangan sendiri sampai lekat parut time nak cuci. Perbuatan kami masih dilakukan sehingga umur aq sekarang iaitu 17tahun pada awal tahun sahaja tapi ada dua tahun kami tidak melalukannya semasa umut ku 15-16. Sekarang perbuatan tersebut telah tidak kami lakukan maklum laa umur 17tahun tau dak kut pikiaq nak mengelak dari Si B macam mana.

The Truth MeWhere stories live. Discover now