Lauren and Lisa's Secret Plan

2 0 0
                                    

Lauren ve  Dani direk alışveriş merkezinden çıkıp direk arabaya koştular Dani:
-Sen delirdin mi Lauren!!!!
Lauren:
-Heeey yavaş gel yakışıyorsunuz.
Dani:
-Kafayı yemişsin!
Lauren:
- Bence sen kafayı yedin çünkü öyle yakışıklı bir çocuktan nasıl hoşlanmadın anlamadım.
Dani:
- Ya Lauren biz daha yeni starbucks'da konuştuk ya benim önümde daha 3 kişi var benim olmam İMKANSIZ!
Lauren:
-Ne aşksız birşeysin sen!
Dani:
-Ya bırak yaa biz seni anladık sen hoşlanıyorsun ondan.
Lauren:
-Yaa uf iyice delirdin boş yapma arabanı sür.
Dani Matson'dan hoşlandığını söylememek in ısrarlıydı. Fakat gün gelecek illaki Lauren bunu öğrenecekti.
Eve geldiklerinde Lauren hemen Lisa'nın odasına koştu. Çünkü birşey olduğunda Lauren sadece Lisa'ya anlatırdı. Lisa da ona. Sırdaş gibi birşeylerdi. Lauren Lisa'nın odasına gittiğinde mışıl mışıl uyuyan bir Lisa görmüştü.
Lauren:
-LISAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lisa:
-TELL ME THAT IS ALL OKAY, I'VE BEEN WAITIN' ON THIS ALL DAAYY...
Lauren gülerek:
-Lisa sen iyi misin? Heey bu bizim son cover'ımız! Ayy herneyse Lisa beni bi takar mısınn!!??
Lisa:
-Ha Lauren anlat.
Lauren:
-Dani birinden hoşlanıyor fakat belirtmiyor.Biz starbucks'dayken çapraz masada bir çocuk vardı. Sürekli Dani'ye bakıyordu. Sonra biz alışveriş merkezine gittik. Orda aynı mağazada karşılaştık. Ve bana sertçe omuz attı,
Lisa:
-NEEE!! OMUZ MU ATTI!! SERTÇE Mİ!!! NERDE ONU YAKALİYİM Bİ BEN!! SEN İYİ MİSİN!!
Lauren:
- Ya sakin ol ben sadece yere düştüm.
Lisa:
- SADECE?!!
Lauren:
-Sonra Dani bu çocuğa atarlanmaya başladı. İsim falan sordu çocuk. Ama bizim saf Dani çocuğu tersledi ama ben en sonunda söylettirdim. İşte çocuk bana falan da sordu sonra Danş kolumdan çekti götürdü. Eğer çekmeseydi adresini telefon numarasını ve adını öğrenicektim ah Dani ahh!!
Lisa:
- Yaa kötü olmuş
Lauren:
-Bir fikrin var mı ne yapalım?
Lisa:
- Evet! Yarın sabah Dani sen ben aynı alışveriş merkezine gidicez ve çocuğu beklicez tek yöntem bu başka seçenek yok ne dersin?
Lauren:
-Bana uyar tamamdır ben yatıyorum iyi geceler sabah görüşürüz bay.
Lisa:
- İyi geceler sırdaşım

A Normal Cimorelli LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin