Második fejezet

48 1 2
                                    

Második fejezet

Mivel szombatra virradt úgy gondoltam , hogy elmegyek és megnézem a környéket, lementem az ebédlőbe egy meleg szendvics várt teával  . Leültem a fehér asztalhoz és a tegnap megismert fiú hangját hallottam .

-Jó reggelt szépség.

-Jó reggelt

Mosolyogtam próbáltam nem tudomást venni arról ,hogy a tegnap megstírölt feneke most itt van egy szál alsó gatyában ami elég jól áll neki .Egyáltalán van ilyen?! Szoktak ilyet mondani ,hogy  : hé te jól áll neked ez az alsó.

-Nem is tudtam , hogy te itt laksz –aprót haraptam a sajtos meleg szendvicsemből .-

-Mert nem is . Csak tegnap egy kicsit túlpörgősre sikeredett az este és Keegan úgy döntött , hogy nem fog hazavinni hanem inkább ide hozott.Tudod milyen lusta mostanság?

-Te rugtál be vagy ő ? -még mindig mosoly ült az arcomon az utolsó mondat miatt.

-Ömmm... mind ketten –Elnevette magát ,a nevetése  ragadós volt az én szám is fülig ért. De muszály volt szólnom ,hogy picit halkabban .Azt hittem én vagyok ilyen korán kelő ,hogy már hét órakkor a reggelimet csináltam.

-Bocsánat –leült Ted bácsi helyére és mielőtt enni kezdett volna zavartalanul mélyen a szemembe nézett .

-Jó étvágyat Szépszemű.

-Ömm hát nem tudom mi szép az én szemembe de azért köszönöm és viszont. -beleharaptam szendvicsembe, a perifériás látásomban benne volt Kyle is így láttam ahogy ő is falatozik.Elpirultam a szavaitól . Régen nem voltam ilyen . Nem érdekeltek a bókok . Az az igazi fiús lány voltam általánosban …

-Jó reggelt Hilly , még reggel milyen jól nézel ki

-Szia Kee köszönöm. Megkérhetlek valamire? –kérdeztem próbáltam a visszautasíthatalan kiskutya szemeimmel ránézni amit régen mindig is utált mivel nem tudott neki ellent állni.

-Mire?Oh és kérlek ne nézz így rám még mindig utálom .

-Hogy? –kérdezte Kyle mivel nem hiszem ,hogy látta a tekintetem így felé fordultam és a pilláim alól felpillantottam rá kiskutya szemeimmel mire ő felnevetett átnyúlt az asztalon és megsimogatta az arcomat . –Édes . –jegyezte meg.

-Körbevezetnél a városon? Mármint csak pár helyen...

-Mint például?

-Pláza, könyvesbolt,valahol ahol lehet valami csokit venni?? –az utolsó mondatot azonnal megbántam  biztos annak a nasizó hamarosan duci lánynak képzelnek .

-Én abban nem vagyok valami jó de ha Kyle is eljön ő jobban eltud igazítani mint én . Jártas az ilyen helyeken.-Kyle rámnézett ,talán nem is kellett volna megkérdeznem ,hogy elvisz e mivel tekintetében láttam ,hogy Igen . Már értem miért a szem a lélek tükre .-Kyle elkísérnél engem vásárolni?

-Természetesen.De előbb szólok Hannah-nak. -egy pillanatra megdermedtem a lány névtől.Hannah talán a barátnője és én meg majdnem rámásztam . Gyorsan megittam a teámat  ,megettem a szendvicsem és felmentem a  szobámba öltözni.Vagyis először csak zuhanyozni majd sminkelni . Természetesnek akartam tűnni így csak szempillaspirált tettem fel és egy az ajkamhoz illő ajakrúzst kentem fel . A szekrényhez lépve kihalásztam a kedvenc virágos ruhámat . Imádtam ,hogy a ruha alja virágos és a tetején felhők voltak .  Apró betükkel csak ennyi : ’Okay’ .Én tudtam miről volt szó . Nem kellett ,hogy más is tudja.

-Hilly a fiúk kint várnak . –kopogott be Ted bácsi -Máris megyek. –motyogtam habár utáltam ha sietnem kellett mert akkor biztos ,hogy elfelejtek valamit . Kiléptem az ajtón és a bácsikámba ütköztem.A kezembe nyomott legalább 30 dollárt és vigyorogva tűnt el a dolgozó szobájában.-Köszönöm Ted bácsi –Azonnal lesiettem a lépcsőn , még megigazítottam a hajam a lenti tükörben , felvettem a napszemüvegemet ami egy régi Hippi emberéhez hasonlított és kimentem .

 -Itt vagyok -mondtam halkan és Keegan fordult meg először majd Kyle .Nem tudom miért olyan nagy szám ha egy lány ruhában van amiben látszik a lába. Csak kuncogni tudtam rajtuk.

-Indulhatunk Kyle?-bökte meg Keegan a rám meredő haverját .-Persze … ha Hilly is készen van . –hadarta el a mondatot miközben szemei még mindig engem pásztáztak . Le- fel majd fel le.

-Így születtem –kacsintottam majd határozottam elindultam a kapu mellett viszont nem hallottam lépteket magam mögött csak halk nevetést . Aggódva gondolkoztam el mi lehet a baj majd körbe néztem és rájöttem . Egy hangos Upsz-t nyögtem ki .

-Nem tudom merre kell menni .-mindegyikünk nevetésbe tört ki, miután Kyle elmagyarázta ,hogy éppen az ellenkező irányba indultam el mosolygott.Egymás mellett sétáltunk a kezünk néha összeért. Jó  érzés volt .A plázában már eltudtam volna igazodni  de Kyle ragaszkodott ahhoz ,hogy elkísérjen .Vett egy csokit amit azonnal kifizetett gondolom a barátnőjének ha  barátnője. Én még serényen a csokik között válogattam .Majd áttértem a filmekre. Imádtam Amerikát ezért . Egy olyan bolt ahol egyszerre vásárolhatsz csokit illetve filmeket . A bolt neve „Broken hearts” azaz ’törött szívek ’.Hát igen tökéletes név.A kedvenc filmemért nyúltam ’Csillagainkban a hiba’ egyáltalán nem tudom ,hogy hogyan fogom én ezt megnézni bőgés nélkül de talán megoldom . Egy kéz zavart meg gondolkodás közben.Oldalra pillantottam és egy világos hajú , kék szemű fiú nézett rám . A keze még mindig az enyémen . 

.....

HILLARYWhere stories live. Discover now