Po písemné práci snědl tahák

19 2 8
                                    

„No.. co bych s tebou měla podniknout? Hmmmmm... Bingo! Povím ti jednu příhodu ze škol, kam chodili tvá sestra Linda a bratr Nass.

Jedno ráno před školou jsme tam mi tři stáli a opakovali jsme si na těžší testík z matematiky. Pomalu se tam děti shromažďovali, aby co nejdříve mohli do školy a hned opět ven. V tom k nám přiběhl Honza Slepička, okterém ti dnes budu povídat.

Všechny děti ze školy mu přezdívali „kohout", protože měl hodně rozčepířené zrzavé vlasy do všech stran a hlavně on neustále kdákal a něco mlel a vymýšlel. Nejčastěji nosil tričko s různobarevnými pruhy a tmavě hnědé (věčně) potrhané kalhoty a v sandále s bílými ponožkami.

Byl velice udýchaný, když přiběhl. „Neuvěříte, co jsem vymyslel!" udýchaně ze sebe dostal. „Prosim tě, co jsi to zase vyvedl?" ptala se podezřele Linda. „Hele, nic jsem nevyved... zatím. Ale přišel jsem na to, jak dostat dobrou známku bez učení!" „Budu hádat. Použiješ tahák." řekla trpce Linda. „Počkat! Jak to ,že jsi věděla,

co použiju?"načepýřil se Honza. „Každý, kdo někdy zaspal učení na písemku si napsal tahák. Já ale se nemusím zas tolik starat. Stačí poslouchat při hodinách atrochu proopakovat si vše znova, toť vše." objasnil mu Nass. Jemu to jenže bylo úplně fuk. S vysokým nosem odkráčel pryč, za lidmi, který si ho nejspíš váží.

O přestávce si Honza udělal tahák. Byla to taková škrábanice, že by se i ten nejlepší detektiv to nedokázal rozluštit. Chodil po chodbách a vychloubal se se svým tahákem.

Bylo to tu. Začátek hodiny. Paní učitelka Bzučková nám rozdala test. Honza si chtěl vytáhnout tahák, jenže mu dírou u kapsy vypadl na zem. Rychle se pro něj ohnul a učitelka Bzučková ho zahlédla. Honza si uvědomil, že má velký malér. Paní Bzučková se dunivými kroky vydala k Honzovi. On spanikařil. Nevěděl, co má dělat a tak popadl tahák a strčil si ho do pusy. POLK. A byl v něm. Paní učitelka vyvalila na Honzu oči. Vytrhla mu test z ruky, vzala mu žákovskou knížku a k tomu ho odtáhla do řediteln. Druhý den se lenivým krokem došel do školy. „No a to máš z toho, že nepřemýšlíš."pokárala ho poté Linda."

Konec...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Příběhy ze života rodiny InkovýchWhere stories live. Discover now