4- Kara kedi! HAYIR!!!

3.4K 172 134
                                    

Marinette'den

Yeni bir gün başlamıştı. Luka ile sevgili oluşumun ikinci günü.  Üstümü değiştirdim. Bu gün luka ile paris'i gezicektik. Evet tam bir sevgili modundaydık.

Çantamı da aldım luka'nın odasına gittim. İçeri girdiğimde luka tişörtünü giyiyordu. Karnındaki kasları beni benden almıştı. Şu anda kıp kırmızı kesilmiştim. Onu ilk defa bu kadar yakışklı buluyordum. Gerçi yakışıklıydı zaten ve- ben ne saçmalıyordum böyle?

Beni görünce hemen üstünü giydi.
Yanıma geldi. Gözlerimin içine bakıyordu.

"B-ben ö-özkür y-yani ö-özür özür dilerim.  B-ben  böyle o-"

"Marinette  ben senin sevgilinim. Açıklama yapmana gerek yok. Ayrıca özrünü kabul ediyorum. Şimdi. Sende hazırsan gidelim mi?"

Zar zor başımı salladım . Dışarıya çıktığımda hawk moth karakedi ile kapışıyordu v-ve deyneyini kara kedi'nin karnına sapladı!

"KARA KEDİ HAYIR!"

otarafa koşmaya başladım. Hawk moth hiç dışarı bizimle savaşmaya gelmezdi. Ne olduda geldiki?

Oraya koşmaya devam ediyordum ama çok geçti. Beyaz kelebekler ikisinin de etrafını sarmıştı. Sonra ise

Gitmişlerdi...

Ağlıyordum.  Bu hayatta luka ve adrien'den sonra en çok değer verdiğim kişiydi o. Onu kaybedemem. O benim takım arkadaşım. Sırdaşım. Dostumdu o.

"Luka usta fu'ya gidelim o ne yapılacağını bilir"

Beni başıyla onayladı. Usta fu kapıyı açtı. İçeri girdik
Kanepelere oturduk. Konuşmaya usta fu başladı

" marinette biliyorsun ki karakedinin yüzüğü seninki kadar  güçlü bir mucize. Hawk moth'un ne planladığını tam anlayamadım ama başımız dertte. Kutsal güce ulaşması için birtek senin mucizeni alması lazım. Sende kendi başına savaşamayacağın için luka'ya bir mucize vericem. Luka'yı en kısa sürede eğitmem lazım. Bu yüzden ikinizde bugece benimle kalıcaksınız. "

-0-

Saçmaladım biraz kusura bakmayın. Ama aklıma ilham gelmedi.  Yb geç geldiği için ve kısa olduğu için  çok özür dilerim sizlerden

Kara kedi'ye ne olucak?
Sizce luka'ya hangi mucize iyi gider?
Luka ve marinette hawk moth ile savaşabilecek mi?
Hawk moth ne planlıyor?

TRUE LOVE ~LUKANETTE~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin