TAMAN
Malam itu...
"Woi,,V! Stop dulu boleyh tak? Aku penat lah..." Kata Lisa.
"Cepat lah weyh! Lagi sikit je niyh!"
"Kau ni kan..Esok dah lah kite dua ade shooting..Boleyh pulak kau ajak aku jogging kat taman memalam! Dah kenapa?"
"Benda biasa apa..Jogging memalam kan best.."
"Penat lah..."
"Takde ii... Jogging jugak..At least, esok kau nak shooting kurus lah sikit..Aku tengok pipi kau tuh makin naik.."
Lisa pegang pipinyaa.. "Naik eyh?"
"Naik sangat..Macam mintak penampar..Kalau aku tampar pipi kau tu perghhh..Sedap weyh" kata V dengan muka yang sengih penuh makna😂
"Kau tuh bila nak ade abs haa? Tengok Jungkook.. Bukan maen lagi..Sampai kau..Abs hilang tah mana..Tak sado langsung.."
"Oh, kau...bukan maen puji Jungkook..Ok fine..Sampai hati kau hina kawan kau.."
"Habis kau hina pipi aku? Boleyh pulak?!"
"Tu bukan hina..Itu puji...Baguslah dapat pipi tembam..Comel apa ...Jungkook tengok perghh.."
"Pape jelah..Ni nak buat apa skrg?!"
"Hmm..Aku nak..." V berfikir..
"Nak apaa?" tanya Lisa.
"Nak maen basikal lah kat taman ni..Tadi aku nampak dah ade basikal sewa kat situ..Jom!"
"What?! Sekarang pukul 10 taw?!"
"Tau..Knp? Tak boleyh ke..."
"erm..yelah jom ,jom..."
"yeay!Jom!" kata V excited.
Lisa tersenyum " Kawan aku sorg ni x penah berubah..Macam budak kecik..Semua benda nak buat.." kata lisa dalam hati.
ESOK
SHOOTING PLACE
Lisa sedang bersiap siap .
"Congratss..." kata Rose.
"And i have choose the perfect picture of all pic that i have take. I think..this one is nice.." kata photographer itu lalu menunjukkan gambar tersebut pada V dan Lisa.
"Hmm..Nice.." kata Lisa."Ok jugak niyh.." kata V.
"Ok,soo..Thats all for today for lisa and v. Happy to see you..Maybe next time? And..Your picture will be in the magazine next week. So just wait,ok? "
Lisa dan V mengangguk dan senyum.Photographer itu pergi.
"So,Chae eonnie..Lepak nak?" tanya Lisa.