With a kiss

359 25 4
                                    

Restoran

Lisa dan Jungkook makan.

Lisa masih lagi terkejut dengan benda yang berlaku. "Tetiba je? Ckp dye suka aku? Excuse me..Pikir aku apa? Lepastu tah pape je cakap aku ni hak dye.. Omg!! Jadi girlfriend dia pon x..Kenapa dye macam ni.." omel lisa dalam hati sambil merenung tajam Jungkook.

"Kau asal pepandang? Tak puas hati?" tanya Jungkook tetiba.

Lisa tersentak..WOKEYH MACAM MANA JK TAHU SEDANGKAN DIA SIKIT PON TAK PANDANG LISAA.

"Awak tu tiba tiba je cakap nak try saya..Dah kenapa? " jawab Lisa.

"Marah?"

"Takdelah marah tapi...Knp saya? Kenapa bukan org lain."

Jungkook diam.

"Diam pulak..." kata Lisa.

Jungkook terus makan.

"Dah lah tiba tiba je cakap nk try lepastu sukati dia je nak cakap kite ni dia punyaaa..Eyy,,,Dia fikir apa.." Lisa terus membebel tetiba..

Lisa berhenti bercakap.

Kenapa?

Sbb ade org suapkan Lisa makanan.

Siapa?

Jungkook lah..Siapa lagi...

"Mulut mmg tak reti tutup ke? Mmg nak kena org lain jugak yang nak senyapkan mulut kau? " Jungkook pandang Lisa.

Lisa pandang Jungkook dengan pandangan yang terkejut.

Jungkook menarik semula sudu yang berada dalam mulut Lisa. Lisa mengunyah makanan tersebut sambil pandang Jungkook with a shook reaction again.

Jungkook meletakkan sudu dan garfu.Jungkook mendekatkan mukanya pada Lisa.

"Tak payah nak buat muka terkejut kau tu..Lain kali, nak makan tu senyap..Jangan membebel.." kata Jungkook.

Lisa still kaku.

"And one more thing, kalau kau buat macam tu lagi, aku x kan suapkan kau untuk senyapkan mulut murai kau tuh. Tapi aku akan senyapkan dengan kiss..Ok? So..Kalau kau nak kene kiss dengan aku boleh lah membebel banyak banyak depan aku.."

Lisa membulatkan mata. Dia mula bersuara. " Excuse me, awak siapa nak kiss saya sesuka hati?"

"I think you should remember what i said. I said you are mine. Kalau dah milik aku, suka hati aku lah nak buat apa apa pon kat kau.." balas Jungkook.

Lisa mula nak bersuara tapi..

"Kau nak membebel lagi? Silakan lah.." kata Jungkook.

Lisa terus diam..

"Cepat makan..Aku tunggu." kata Jungkook.

Lisa menjeling Jungkook dan terus menyambung makan.

Jungkook...

Tersenyum kecil.

Rumah Blackpink❤

"Thanks,Jungkook..." kata Lisa dan terus membuka pintu kereta.

"Weyh..jap"

Lisa pusing belakang. "Ye?"

"Kau sorg eyh dekat rumah?"

"Haah..Semua eonnie saya keluar.."

"Kalau macam tu masuk balik."

"Ha?! Kenapa?"

"Kau tak bosan duduk sorang dekat rumah?"

"Tak..Dah biasa.."

"Kalau macam tu aku nak temankan kau?"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FOREVER IN LOVE MAZE❤Where stories live. Discover now