Zostałem nominowany przez Catherynia.
1. Czytasz moje opowiadania?
Czasem.2. Ulubiony kolor?
Czarny.3. Ulubiony film?
Oglądam małk filmów ale jak mam wybierać spośród tych nielicznych to pewnie najlepszy z nich to Faceci w Czerni.4. Lubisz CreepyPasty?
Nie czytam, nie słucham. Nie mówię że są złe ale sam z siebie raczej bym po to nie sięgnął.5. Wierzysz w duchy?
Nie.6. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
No nw, chyba Nemo.7. Ulubiona książka?
Tylko jedna? "Władca Pierścieni", wszystkie części!8. Wymień 12 faktów o sobie.
• Jestem w znacznym stopniu uodporniony na wszelkie obelgi, wyzwiska i żarty na mój temat (Możecie sprawdzić jak chcecie xD).
• Jestem na ogół dosyć spokojny.
• Czasem zbyt spokojny.
• Jestem przyjacielski i często pomagam innym, oczywiście pod warunkiem że sam na tym nie ucierpię... a jak są zyski to nie odmawiam ;)
• Zjem wszystko, chyba że zawalicie mi talerz górą zieleni, papryką i cebulą.
• Nie wiem jak ale dzięki temu, że nie uczyłem się niczego w tym roku szkolnym miałem ogromne ilości wolnego czasu i na dodatek skończę rok z średnią powyżej 4.75... Lenistwo się opłaca!
• Jestem realistą, optymistą i pesymistą w jednym.
• Kiedy widzę owada w moim pokoju, zabijam go czym popadnie i jak najszybiej się tylko da. Nie będę przyjmował do swojego pokoju imigrantów.
• Często się zamyślam.
• Kiedy jest zima to pragnę lata, a gdy jest lato to pragnę zimy.
• Uwielbiam czasem denerwować ludzi moim "zbyt spokojnym" zachowaniem ;)
• Nie lubię gdy ktoś coś do mnie krzyczy zamiast zachować się jak normalny cywilizowany człowiek i normalnie mi coś przekazać.9. Nominuj 7 osób.
Skoro trzeba...
• chemicznychemik
• AnnonPL
• Mr_Trashiyama
• poduszkabonie
• ashtonik_batonik
• aegyobaepsae
• Haiidia