1. Kapitola - seznámení...

48 5 2
                                    

Šla jsem s kamarádkou na záchod, když v tom jsem si všimla, že se na nás dívá. Byl to on. Ten který se mi vždy líbil. Dal se do pohybu a se svým kamarádem, šli přímo naproti mně.. Moje kamarádka už tam semnou dávno nestála a já jsem nevěděla jestli utéct za ní, nebo jen zůstat stát a hloupě se usmívat.. Rozhodla jsem se zůstat stát a počkat až mě přejde. Začal zastavovat a v tu chvíli stál u mě. Rozbušilo se mi srdce, cítila jsem jemný tlak v nohách a klepaly se mi ruce. ,,Ahoj" řekl mi. Nevěděla jsem co říct tak jsem prostě jen odpověděla ,,Čau". Ale dělalo mi to velké problémy, takže jsem to jentak zamumlala, ani nevím jestli mě slyšel. Někdo na jeho kamaráda začal pokřikovat a tak se sebral a odešel. Zůstali jsme tam jen my dva. Byla jsem nervózní a cítila jsem jak se mi začínají klepat kolena. Bylo mi horko a bála jsem se, že mi to srdce vyskočí. ,,Ahoj, já jsem Prokop" představil se. ,,Potkáváme se na chodbách docela často, jaktože jsme spolu ještě nemluvili?". ,,Ani nevím, také si toho dost všímám" odpověděla jsem. ,,Jó a jinak, já jsem Nela" řekla jsem mu. Chvíli si mě prohlížel rychlými pohledy a otevíral pusu jakoby chtěl něco říct. Když v tom Zazvonilo a všichni se odebrali do svých tříd...

Neodolatelný Bad BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat