4. Kapitola- Panebože líbím se mu...

23 2 0
                                    

Přišla jsem domů a nevěděla co dřív udělat. Prostě se mi splnil můj sen. Můj vysněný kluk, kterého jsem dřív potkávala jen na chodbách. ,,Panebože já se mu líbím" vykřikla jsem nahlas. Asi tak hlasitě, že do pokoje přišla moje máma. ,,Můžeš mi říct, co tady řveš?" Řekla mi naštvaným hlasem. Ani jsem neodpověděla a rychle jsem proběhla mezi dveřma. Běžela jsem rovnou do obýváku a všechno jsem to zavolala Sharlot. Sharlot mi řekla, že se jí taky líbí nějaký kluk, ale že ona se mu asi nelíbí protože on už někoho má. Popřála jsem jí s ním hodně štěstí a hovor jsem ukončila. Jsem ráda že i Sharlot si našla svého vysněného kluka.. Nepřemýšlela jsem nad tím, kdo se může líbit jí. Přemýšlela jsem nad ním. Je tak dokonalej. Pokaždé se na mě dívá těma svýma krásnýma modrýma očima, vždy mě políbí svými něžnými a akorát tak velkými rty, jeho kaštanová barva vlasů, která vlastně není ani moc vidět, protože má většinou čepici, je naprosto úžasná. To co je ovšem vidět jsou jeho namakané svaly (nad kterými se rozplívám), které jsou perfektně vidět v tílkách, které nosí. Ty, však vždy dokonale sladí se zbytkem outfitu. Vždycky přijde bez jediné chybičky. Je opravdu nádhernej. Taky je milej a pozornej. Achh...
Jen jsem si povzdechla a už vidím na messengeru dvě zprávy. Jedna byla od mého nejlepšího kamaráda Maxe a druhá od něj. Max mi psal, že se za týden vrátí z Benátek. Což je vážně super, protože se na něj moc těším. Prokop mi napsal, že to bylo něco úžasného a že mě potřebuje vidět znovu. Hned se mě zeptal jestli mám čas i zítra, ale že tentokrát by chtěl podniknout něco lepšího. Navrhnul mi, že bychom jeli nakupovat s tím, že vše co si koupíme zaplatí on. Souhlasila jsem, ale řekla jsem mu, že to co si koupím já si zaplatím sama. Nemělo ani cenu mě přemlouvat, protože za sebe platit nenechám. ,,Jak si přeješ princezno" odpověděl mi. Začala jsem se jen culit a posílat zamilované emoji. ,,Takže domluveno?". S radostí jsem odpověděla že ano. Počkat, já s ním vážně jedu nakupovat? Panebože... Okamžitě vytáčím Sharlot a vyprávím jí to. Sharlot né moc nadšeným hlasem popřeje hodně štěstí, ale prý nemá dostatek času na to, aby o tom semnou mluvila. Chápu asi nemá čas. Ale zněla vážně divně.. skoro až zlomyslně. Hurá zítra na nákupy!!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 27, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Neodolatelný Bad BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat