Çok bir şey söylemeyeceğim.Bölüme başlayacağım ama başlamadan önce rica ediyorum hikaye ile ilgili düşüncelerinizi yorum yapın.Ne istediğinizi veya beğenip beğenmediğinizi anlamıyorum.Aklıma ne gelirse yazıyorum :) Neyse isteğim buydu.Başlayalım ozman 💕
.
.
.
.
(Comeback günü,teaser yayınlanmaya yakın olanlar olarak düşünün yani son hikayede ki zamanla aynı )Jennie:O-ppa sen miydin ?
Menejer:Evet Jennie uyumamışsın bir sorun mu var ?
Jennie:Ah hayır oppa az önce uyandım.Sen neden geldin ?
Menejer:Kızlar uyuyor mu ? sizinle konuşmam gereken şeyler ve bazı haberlerim var.
Jennie:Ah şey kızlar yukardaydı.Uyuyup uyumadıklarını bilmiyorum.
Menejer:Neyse ben şöyle oturabilir miyim ?
Jennie:Şey tabi oppa*Taehyung'un ağzından*
Hay ben böyle işin ta.Adam saklandığım yerin üstüne oturmak zorundamıydı ? Resmen ayaklarını izliyorum adamın.Ayrıca bu hep bu saatte kızların yanına mı geliyor ki ? Sonuçta erkeksin erkek menejer de olsan ne işin var 4 kızın yanında sabah sabah.
Taehyung:Hapşuu ( Hapşırıyor )Menejer:Bu da neydi ses Alt-
Jennie:Ah şey oppa
Jisoo:Hapşuuu
Menejer:Jisoo ?
Jisoo:Ah oppa sen mi geldin kusura bakma ben üşütmüşüm galiba
Menejer:Geçmiş olsun dikkat et kendine sesin filan çok değişmiş bugün comeback gününüz sonuçta.
Jisoo:evet haklısın oppa.Toparlarım sabaha kadar merak etme
Menejer:Otursana Jennie'nin yanına diğer kızlar gelene kadar bekleyelim sizinle konuşucaklarım var yada biriniz çağırsın kızları ?
Jisoo:Geliyor onlar da oppa lavabodaydılarJisoo hayatımı kurtardı.Ne zaman gidicek bu adam ben nezaman çıkıcam neymiş bukadar önemli konuşucağı acaba.Jennie'ye yakın mı oturuyordur ki ? Saçmalama Taehyung kendine gel menejer o.
Jisoo:*Jennie'yi dürter* (Fısıldayarak) Taehyung nereye saklandı ?
Jennie:Unnie tam olarak oppa'nın oturduğu yerin altında ne yapıcağız ?
Jisoo:Sakin ol.Bulucaz bir yolunu.
Jennie:T-tamam.
Menejer:Yha siz ikiniz kendi aranızda ne fısıldaşıyorsunuz ?
Jennie:Hiç oppaLisa:Jisoo unnie Tae- . Ah oppa sen mi geldin ?
Menejer:Siz bir haltlar mı karıştırıyorsunuz ? Kızlar size güveniyorum evi aramama gerek var mı ? Neden bukadar şüpheli davranıyorsunuz.
Jennie:Oppa şey ben
Menejer:Anlaşıldı.Bakalım ne saklıyorsunuz.
Lisa:Oppaa
Menejer:Ah Rose sen söyle bakalım.Bir şey mi yaptınız ?
Rose:Oppa şey sadece hayır.
Jisoo:Oppa cidden evi aramak zorundamısın ?Ev aramak mı ? Yandın Taehyung çıksam mı ki acaba.Belki bulumaz.Olum adamın tam altındasın ne bulamaması ya.Jennie'ye birşey olur mu yakalansam.Sus Taehyung sus ağzını hayra aç be !
*Jennie'nin ağzından*
Evet bittim ben.Ne olucak şimdi ya Taehyung'u bulursa,ya ilişkimizi öğrenirse ?
Menejer:Jenniee
Jennie:Efendim oppa ?
Menejer:Kızlar mutfakda da herhangi birşey yok ? oturduğumuz odaya tekrar mı baksak
Jisoo:Oppa ne gerek var ki ? Zaten baktın neden bizden şüphe ediyorsun durup dururken ?
Menejer:Bir dakika banyo ? Banyo'ya bakmamda sakınca var mı kızlar ?
Rose:Y-yok oppa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS X BLACKPİNK WHATSAPP 🥀
Ficção AdolescenteBTS ve BLACKPİNK aynı bir whatsapp grubunda olursa neler olur.Hadi gelin buna bakalım..?