2.Bölüm ''Ben sana fazla gelirim.''

125 11 3
                                    

 Öncelikle geçikitiği için üzgünüm.

''Styles ? '' Gözleri beni bulduğunda şokla açıldı. Ağzı çok hafif aralandı.Bense elimdeki viskiyle sadece boş gözlerle ona bakıyordum. Çok geçmeden kendine gelip,

''Küçük cadı .'' dedi gülerek. Gözlerimi kıstım.Başımı öne eğip viskiyi ona uzattım. ''Birileri çalışmaktan utanıyor.'' dedi alayla. İç geçirdim.

''Çalışmak ne zamandan beri utanç verici ? '' dedim sakince. Sanki beni umursamamış gibi kafasını başka yöne çevirdi. Bardağını kaldırıp dudaklarına götürdü. Ani hareketiyle hepsini tek seferde içti.Sertçe bardağı tezgaha bırakınca sıçradım. Sırıttı.''Bir tane daha. ''

Bir bardak daha hazırladım ve ona uzattım.''Aferin kızıma.'' Yüzündeki sırıtışını hiç bozmamıştı.İç çekip yanımdaki Emma'ya döndüm. ''Em , şu salakla sen ilgilen.'' dedim. Kafasını onaylarcasına salladı. Nedenini bilmiyorum ama bu gece çalışmak istemiyorum. 

Gizli gizli oturduğum yerde Harry'i izlemeye başladım. Eğer bu çocuk hergece buraya gelecekse ben bu işi bırakırım. 

Yanına bir çocuk geldi. Sarışın, piercingli bol dövmeli birşey. Pek hoş değil ama en azından Harry'den daha yakışıklı. Çocuk gülüp Harry'nin omzuna vurdu. Harry gülerek karşılık verdi. Çocuk içkisini dudaklarına götürüp bir yudum aldı.Birşeyler konuşuyolardı. Sürekli gülüyorlardı. Burdan bakınca eğlendikleri çok net gözükebiliyordu.

Harry'nin ağzından...

''O zaman senin kız arkadaşın çoktur.'' diye takıldım ona gülerek. Onun yanında çocukça eğlenebiliyordum.O benim anaokul arkadaşım.Onu neredeyse 2 yıldan beri hiç görmedim. Şimdide özlemimi gideriyorum. 

''Yok ama şu arkadaki bizi izleyen kız fena iyi.'' dedi ve kahkaha attı. Kafamı arkaya çevirir çevirmez yüzümü buruşturdum.Bizi izliyor olacakki hemen gözlerini başka yere kaçırdı. ''Bumu güzel ? '' diye fısıldadım.

''Ne o beğenmedin mi yoksa ? '' dedi ve tekrar kahkaha attı.Sessiz kaldım. Aslında gerçektende güzel bir kız. Sam'in çalan telefonu aramızdaki sessizliği bozdu. Bana eliyle bekle işareti yaptı. Ve telefonu açıp kulağına götürdü. Benden bir iki adım uzaklaştı. 

Kafamı arabasına çarptığım kıza çevirdim. Öylece tırnaklarına bakıyordu. Adı ne acaba ? Küçük birşeye benziyor. Aman banane canım. Onun gibi binlerce kız bulurum ben. Kız bana doğru gelmeye başladı. Adımlarını hızlandırıp önümdeki tezgahın arkasına geçti. 

''Şimdi cıvıtmadan dinle ve adam gibi cevap ver . O yeni arabada neyin nesi öyle? Sen aldın değil mi? ''  Evet , birde bu konu vardı değil mi ? 

''Evet.'' diye cevapladım basitçe. Sessiz kaldı. Arkasını dönüp gideceği sırada bileğinden yakaladım. Bunu neden yaptım bilmiyorum ama yaptım. O bana anlamamış gözlerle bakarken ağzımı aralayıp konuşmaya başladım.

''Adın ne güzellik ? '' Elimden kurtulmaya çalışarak , ''Sanane ya ,bırak! '' diye bağırdı.

''Söylemezsen bırakmam.'' 

''Cassandra ... Cassandra Morales.'' Sırıttım.

''Tanıştığımıza memnun oldum , Cass.'' dedim iğneleyici ses tonumla. 

''Şimdi bırak.'' dedi sakince. Bileğini yavaşça bıraktım. Hızlı adımlarla uzaklaştı.Bende burdan sıkıldım zaten. Sam telefonunu kapatıp yanıma geldi. ''Sam , ben biraz hava alacağım 15 dk içinde gelirim. '' dedim. ''Geldiğinde beni bulamayabilirsin. Anlarsın ya.'' göz kırpıp sırıttı.

Sırıttım.''Tamam.'' deyip çıkışa doğru yürümeye başladım. Hızlıca bu yerden kurtulup kendimi dışarı attım. Yerdeki minderlerden birine oturdum. Etrafta birsürü öpüşen çift vardı. Hatta tam yanımda. Bundan çok fazla rahatsız olmam ama bu gerçekten mide bulandırıcı. Kucağıma sarışın bir kız oturdu. Evet,bu kızı yukarıdaki odalardan birine götürebilirim. Kalçalarını bir ileri, bir geri oynatıp kucak dansı yapmaya başladı.

''Siktir.' diye inledim dişlerimin arasından. Önünü bana çevirip dudaklarıma yapıştı. Karşılık verdim. Eminim bizde şuan o diğer çiftler gibi iğrenç gözüküyoruz. 

Cassandra'nın ağzından...

İçerideki ortamdan bunalıp dışarı çıktım. Etraf birbirleriyle öpüşen iğrenç çiftlerle dolu. Hızlıca onlardan uzağa ilerlemeye başladım. Kısa süre içinde görüş açıma giren kıvırcıklarla olduğum yerde durdum. Sanırım bu Harry'di. Onlara biraz daha yaklaştım. Tanrım,evet bu Harry'di. Üstünde sarışın bir kız uzanıp öpüyordu. Harry'nin elleri ise heryerdeydi. İğrenç. Evet barda çalışıyorum ama böyle şeyler hiç yapmadım. En azından sadece bir kere. 

Kız Harry'nin üstünde doğrulup oturdu. En azından işlerine son vermişlerdi. Hızlıca tam yanlarından geçecekken o iğrenç sesi duydum.

''Güzellik, eğer istiyorsan sanada iyi hissettirebilirim. Ama yok ben hala köylü güzeli rolünü oynamaya devam edeceğim diyorsan sana kalmış birşey.'' Gururum okşanmıştı resmen. Sinirden dişlerimi gıcırdattım. Ona verebilecek bir cevabım olmalı. Mutlaka. Arkamı döndüm ve kahkaha attım.

''Üzgünüm...'' biraz daha ona eğildim. ''ben sana fazla gelirim.'' göz kırpıp yoluma devam ettim. ''Özgüvenini sevdim.'' Zaten başka ne diyebilir ki ? Eve gitsem iyi olacak...

Laptopumu kucağıma alıp tumblr'da bakınmaya başladım. Sürekli Harry hakkında fotoğraflar görüyorum. Tanrım, bu çocuğu neden bu kadar seviyolar anlamıyorum. Sıkılıp tumblr'dan çıktım. Twitter'a girmeye karar verdim. Ah, bu geceki bar fotoğrafları vardı. Çok fazla fotoğraf vardı. Ben varmıyım diye kontrol ettim. 

Oh, yokum. Aslında bir fotoğrafta çok az görülmüşüm ama ben olduğumu kimse anlayamaz. Ana sayfama girdim.Birsürü nefret mesajları gelmiş. Neden ? Hızlıca ''Ne yaptım ? '' diye tweet attım. Ne yapmıştım ? Bir kızın yanıtına gözüm takıldı. ''Harry'nin profiline bak , sürtük ! '' Ne ? Sürtük ? Lanet ! 

Hızlıca Harry'nin profiline girdim. Bana attığı tweetle ağzım bir karış açıldı. ''Bu gece harika hissettirdin,bebeğim.'' Hayır, hayır . Olamaz.

Kafamı yastığa gömüp hıçkırıklarımın beni esir almasına izin verdim. 

Senden nefret ediyorum.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Selam . Ben Melisa. Sizinle şöyle bi konuşma hiç yapmadık değil mi ? Bu benim ilk hikayem değil. Ama en güzeli olması için uğraşacağım. Benim bir tane daha hikayem var. Hedefim Sensin. Harry styles fanfic. Eğer okursanız seveceğinize inanıyorum. Bu arada hikayem için yaptığı kapaktan dolayı @Haroldismylife 'a sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.  O da yeni bir hikaye başlattı ,Late. Okursanız seveceğinize inanıyorum.

Şimdi gelelim bu hikayeye , öncelikle ilerki bölümlerde maceranın kat ve kat daha artacağını sizi söylemek istiyorum. Zaten 3. bölümden sonra herşeye çok daha iyi olacak. Yani daha fazla macera olacak. Ayrıca size bir şey daha söylemek istiyorum jelibonlarım. Hikayeyi çok fazla kişi okuyor ama çok az vote ve yorum bırakıyorusunuz . Neden ?Aslında geç yazma sebebim buydu.

Lütfen arkadaşlarınıza önerin. Yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin. Sizi seviyorum. Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir...

Sınır : 13 vote- 6 yorum.

Not : Sınır geçmezse yb yazmam.

Neyse bidahaki bölümde görüşmek üzere.

Car AccidentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin