Üdvözöllek a második borítószerkesztős könyvemben!
Ebben a kis szösszenetben ismertetem a borítórendelés menetét és ismerkedhetsz meg a szerkesztési stílusommal is, ami átfogó képet mutat arról, hogy milyen munkákra számíthatsz tőlem.
A borítórendelés egy egyszerű folyamat alapján zajlik. Nincs más dolgod, csak meg kell adnod a következő adatokat:
1. A történet címe (esetleg alcíme)
2. Szerző
3. Rövid leírás a történetről, hogy tudjam, mihez készül a borító (minimum 5 mondatban)
4. A borítóval kapcsolatos elképzelések (pl: konkrét helyszín, személy; betűtípus, amit szeretnél, hogy használjak; plusz idézet vagy bármi más, amit szeretnél, hogy rákerüljön a borítóra). Minél részletesebb a leírás, annál jobban megtudom valósítani az elképzelésedet!
A felsoroltak, mind szükségesek a borítókészítés folyamatában, így ezeket legyél szíves megadni! Az adatokat érdemes ennek a fejezetnek a kommentszekciójába, esetleg privátban elküldeni, hogy egy helyen legyenek a felkérések és biztosan észrevegyem őket, abban az esetben ha nem érkezik értesítés. Ha a könyv más fejezetéhez érkezik rendelés, nem fogom figyelembe venni!
A borítószerkesztést a szabadidőmben végzem és nem kevés időt vesz igénybe. Ennek érdekében a "rendelést" feltételekhez kötöm:
1. Az elkészült képet minimum egy hétig használd, hogy a munkám ne menjen kárba. Ezt az időt a te borítódra szánom és nem én szeretnék szólni, hogy használd. A te borítódra szánt időt így máséra is fordíthatnám. Ha nem használod, akkor nem áll módomban legközelebb borítót készíteni neked, hiszen nincs arra garancia, hogy azt jobban megbecsülöd.
2. Tüntesd fel, hogy én készítettem a borítót!
3. Csak olyan történeteknek készítek borítót, amik publikálva vannak.
4. Ne rendelj egyszerre több embertől! Mindenki azért készíti a képet, hogy használd. Ne kérj X borítót, hogy aztán csak egyet, esetleg egyet se használj. Szerintem ez mindenkivel méltatlan.
Ha valami nem tetszik és változtatást szeretnél a borítón, szólj nyugodtan! A kért kép általában pár napon belül elkészül, de ha ez az intervallum valami miatt kitolódik mindenképpen értesítelek róla! :)
A képek szerkesztéséhez a Photoshop CS6 nevű programot használom. Ha kíváncsi vagy a fejlődésemre a Könyvborító tárháza című könyvemben megtekintheted (habár hosszú még az út c: )
Végül pedig egy kis ízelítő:
(Saját történeteimhez készült borítók)
ESTÁS LEYENDO
When the crows are singing || Könyvborítók (Zárva)
De TodoÖrülök, hogy idetévedtél! Ha szeretnéd új ruhába öltöztetni a történeted, akkor a megfelelő helyen jársz! További információkat olvashatsz "a rendelés menete" című fejezetben. A Könyvborítók tárházának második ciklusa. Program: Photoshop CS6 Kizár...