Okullar açılalı tam 3 hafta oldu ve o çocukla tanıştım ismi Dael ama fazla bir muhabbetimiz olmadı.Ve bu 3 hafta içerisinde o gizemli kişiden hiçbir mesaj gelmedi. O yüzden mutluyum. Evde oturup film seyretmeye başladım birden bire telefonuma mesaj geldi gizemli kişi olmamasını ümit ediyordum.Mesajı açtığımda şok olmuştum.
Çok yakınındayım.
1 dakika boyunca boş boş telefona baktım.Ne diyordu bu ? Artık dayanamıyordum benden ne istiyordu bunları öğrenmem gerekliydi artık.
Benden ne istiyorsun ?
Hemen cevap geldi
Seni
Ne !? Artık hiçbir anlam veremiyordum tanımadığım biri beni istiyordu artık bu olayların bir açığa kavuşması gerekliydi.Bunları düşünürken uykuya dalmışım.**********
Sabah gözlerimi açtığımda okula geç kaldığımı fark ettim ve hemen üstümü giyinip okula gittim.Geldiğimde hoca çoktan sınıfa girmişti.Geç kağıdı alıp sınıfa girdim.Hiç ders çekicek halim yoktu bende sırayı karalamaya başladım.Arada gözüm dael'e kayıyordu ben kafamı çevirince onunda bana baktığını farkediyordum.Zil çalmıştı benden sınıftan çıkıp kantine gittim.Aklımda bir sürü soru vardı.Bu gizemli kişi kimdi ? Benimle olan sorunu neydi ? Dael'e aşık mıydım ? Böyle düşünürken zil çalmıştı bende sınıfa girdim.Artık son derse girmiştik ve benim aklıma şuana kadar gelmeyen birşey geldi Dael'ın sesini bir kere bile duymamıştım.Hiç konuşmamıştı nedenini çok merak etmiştim.
**********
Eve geldiğimde hemen sıcak bir duş aldım beni kendime getirebilmesi için duştan çıktığımda her zamanki gibi film izlemeye başladım sonra gizli numaradan görüntülü arama vardı. Kalpim çok acayip atıyordu korkuyordum ama artık öğrenme vaktiydi telefonu açtığımda gördüğüm şeyle donup kaldım bizim evin camı gözüküyordu ve tam orada benim oturduğum belli oluyordu telefon kapandı. Hemen camdan dışarı baktım ama hiç kimse yoktu.Tir tir titriyordum. Ne yapacağımı hiç bilmiyordum sonra aklıma gizemli kişiye mesaj atmak geldi.
Sana ne istersen veririm yeter ki beni rahat bırak
Ne istersem mi ?
Evet
Aradan 5 dakika falan geçti cevap yazmadı ne isteyeceğini çok merak ediyordum.
Benim sevgilim olmanı istiyorum.
Daha tanımıyorken bana benim sevgilim olmanı istiyorum diyor ne yapacağımı şaşırmıştım cevap yazdım.
Senin sevgilin olmamı mı istiyorsun ? Sen ne tür bir psikopatsın ? Seni tanımıyorum bana kim olduğunu söylemedin ,beni sapık gibi gözetliyorsun sen bunların cevabını verirsen bende sana cevabını veririm
-Herşeyi anlatıcam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin
Misterio / SuspensoKim olduğunu bilmediğim biri hayatımı alt üst etmişti.Ama kim olduğunu öğrenince...