Yato x Yukine

154 4 0
                                    

Narrator: Yato i Yukine gdy są mali, jak się poznali.

Zaczęło się tak że ich Mamy urodziły ich w tym samym szpitalu,na takiej samej sali,i ich Mamy znały się z Pracy.Gdy Yato and Yukine podrosli to zaczęli się bawić razem i dużo czasu spędzać razem byli porostu... Przyjaciółmi gdy pewnego dnia gdy mieli 18lat był straszny wypadek po którym długo nie mogli się pozbierać.Gdy ich rodzice wyjechali nad morze na parę dni a oni byli u babci to podczas jazdy rodziców Yato oraz Yukina odbył się wypadek samochodowy taaak ich rodzice zmarli w wypadku. Gdy Tylko Yato and Yukine się o tym dowiedzieli to byli strasznie załamani😩 gdy dwa tygodnie pi zdarzeniu odbył się ich pogrzeb Yato and Yukine godnie ich pożegnali przez ponad rok czasu mieli żałobę.2lata później Yato and Yukine zajęli się własnym życiem mieli domu własny własną firmę ponieważ mieli już 21lat a ich rodzice zmarli musieli się jakoś utrzymać więc zaczęli się brać za swoje życie.Tak to mijało się ich życie gdyż oni też zmarli w wypadku ale nie w takim zwyczajnym wypadku ponieważ gdy wszyscy myśleli że Yato and Yukine nie żyją to oni jednak stali się zjawami to było dla nich przeżycie nie do zniesienia ale.... Gdy znaleźli przyjaciół którzy też są zjawami to zaczęli to akceptować.      

                                               Koniec!!!
Mam nadzieję że się podobało dozobaczenia w następnej części!!

Yato x Yukine Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz