"Wypadek"

74 1 0
                                    

                              "Wstęp"
Początkowo nie miałam czasu na napisanie drugiej części ale jakoś nassla mnie ochota chcecieeeeer............Noragami SMS jeżeli tak to piszcie w kom.
              Pozdrawiam miłego czytania!

Gdy Yato i Yukine poznali wielu przyjaciół w świecie zjaw.Pewnego dnia zadzwonił do Yata Kazuma z informacją że Hrabia(to ich kot xD) zaginął oczywiście Yato nie tracąc czasu obrazu się zerwał i zaczął go szukać po mieście(ludzie go nie widzieli).Wtedy zaczęła się cała historia.

Hiroi:Hej!dziewczyny patrzcie ten nowy film już jest w kinach
Karucha:Ooo to fajnie yyy Hiroi?!
Marucha:Hiroi czas byś się interesowała potajemnie sztukami walki?
Hiroi:Oo tak a niewiem czy tak potajemnie.
Karucha:twoja mama o tym Wie?
Hiroi:O! Nie gdyby się dowiedziała to by chyba padła na zawał.
Marucha:no cóż dziewczyny idziemy
_______________________________________
Yato:Hrabio!Hrabio!!gdzie się podzialaś

(Pierwszy raz gdy Yato i Hiroi się spotkali

Yato:Hrabia!? No choć ty tu ty mała...!!!!!
Hiroi:Ejj!!uważaj
(Hiroi ratuje życie Yatu a jej dusza oddzielila się od ciała.
Hiroi:zwariowales!!!!!wiesz do jakiego wypadku mogłeś doprowadzić!!!!!!
Yato:S-sorry ale nie musiałaś mnie ratować ale dzięki wielkie!
Yato:... Heh
Hiroi:i co się podśmiewasz!
(Yato pokazuje Hiroi jej ciało)
Hiroi:Cooooo!!!!!
Yato:Twoja dusza oddzielila się od ciała to proste!!ale... W twoim przypadku trochę dziwne.
Yato;no to ja spadam Narka!
Hiroi:Stój!!... I gdzie on się podział!
(Hiroi zemglala jej dusza wróciła do ciała, a w tym czasie jest w szpitalu.)
Mama Hiroi:Hiroi!Hiroi!
(Hiroi się budzi)
Mama:Boże dziecko przestraszył mnie!Kochanie szybko zbadaj ją!
Tata Hiroi(To lekarz):na szczęście nie poważnego się nie stało masz tylko kilka zadrapań.
Przyjaciółki Hiroi:Uff (odetchneły z 😌 ulgą)
Hiroi:Wszystko mnie poli chce mi się spać
Mama:połóż się córeczko odpocznij
Tata:Właśnie skończyłem zmianę Karucha, Marucha chodźcie odbiorze was do domu.
Przyjaciółki:Paaa Hiroi!!
Mama:Pa! Kochanie
Hiroi:Paaa!
(Hiroi zasneła i obudziła się dopiero o godzinie 21:30bo zasneła koło godziny 10:30.)
Hiroi:Co!!co to za głosy!
(Yato pod koudrą Hiroi)
Yato:słyszysz zjawy!
Hiroi:Aaa
Yato:Chyba nic ci nie jest skoro tak skaczesz!
Hiroi:To ty!
Yato:Tak jestem Yato!A raczej Bóg Yato
Hiroi :coo nigdy o takim Bogu nie słyszałam
(Yato przybity)
Hiroi:Chalo!Policja
Yato:Niee stój
(Hiroi odłożyła słuchawkę)
Yato:Upewnilem się tylko z nic ci nie jest tu masz mój nr telefonu jak byś czegoś potrzebowała zadzwoń.Paa
Hiroi:Stój!!I gdzie on znowu zniknął.

Info:Niewiem co mam wżucac na watpadda jak wam się historie. Noragami znódzą jeżeli chcecie z tego serie to piszcie w kom.i piszcie w kom też czy chcecie Noragami SMS.Ps.pisalam to godzine więc wszystkie historie są mojego autorstwa.

                       WAŻNE info
Robię KONKURSY!które są w połowie związane z Musical.ly w połowie z Watpaddem.Z MUSCL CHODZI O TO ZE NP.WYMYSLI NAJLEPSZA HISTORIE Z ŻYCIA NORAGAMI NA WATPADZIE  NAPISZE JEJ NAZWE MI POD KOMEM ALBO NA PRIV PRZRCZYTAM KILKA OSÓB KTORE BEDĄ BRAŁY UDZIAL JEST TYLKO 1MIEJSCE ZA NIE NA MSCL MOZNA UZYSKAĆ SUPERKI POD KAŻDYM MUSCL  I 2DUETY ORAZ NAGRAM MSCL W  KTÓRYM BEDZIESZ OZNACZONA/NY OCZYWIŚCIE TEN KTO WYGRA MUSI UZGODNIĆ ZE MNĄ NAZWE NA MSCL.I O TO W TYM CHODZI.A na WATPADZIE tak samo tylko ten kto napisze najlepsza wymyśloną historie z noragami pisze na priv i tak samo jest tylko 1miejsce za nie można uzyskać pozytywną ocenę pod historiami oraz napisze historie dla wygranej osoby która ona będzie chciała. I tylko o to w tym chodzi oczywiście nie robię narazić konkursu w następnym tygodniu może będzie.

                                               Bayyyy!!!😃

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 21, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Yato x Yukine Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz