■Neden Sevesin Ki?■

347 32 7
                                    

Jungkook un çözdüğü soruyu defterime geçirdim. İğrenç bir el yazım vardı.

Kafasını kolunun üstüne yaslayıp yazı yazan çocuğa baktım. Defterine bakış attım. Benim aksime el yazısı çok güzel ve düzenliydi.

Tenefüs vakti gelince Jungkook telefonunu çıkarıp kulaklığını taktı. Sanırım müzik dinleyecekti. Sıramdan kalkıp sınıftan çıktım.

Bahçeye geldiğimde Taehyung ve birkaç çocuğun bulunduğu topluluğa katıldım.

Taehyung"Selam Jimin. Sıra arkadaşından memnun musun?" Dedi ve sırıttı.

Jimin"Bilmiyorum. O biraz karmaşık."

Hoseok"Onun sessiz göründüğüne bakmayın aslında çok zeki birisi."

Taehyung"O zaman neden hiç konuşmuyor?"

Namjoon"Belki de eşcinseldir ve sınıftaki birinden hoşlanıyordur bu yüzden de kimseyle konuşmuyordur. Biliyorsunuz bizim sınıfta böyle olaylar hiç hoş karşılanmaz."

Taehyung"Olabilir."

Jimin"Neden hiç hoş karşılanmıyor?"

Taehyung"Çünkü iki cinsiyet olmasının bir sebebi var. Hiç evlenemeyeceğin, çocuk yapamayacağın birini neden sevesin ki?"

Jimin"Aşk böyle bir şey değil. İlla biriyle evlenip çocuk mu yapmalısın? Aşk bu mu yani?"

Namjoon"Sen eşcinselleri destekliyor musun?"

Jimin"Desteklemek değil. Sadece her insanın özgür olduğunu düşünüyorum. Yani birinden hoşlanmak konusunda."

Okul bittiğinde Jin beni almak için gelmişti. Namjoon ve Taehyung ile otobüs durağındaydık.

Camı aralayıp güneş gözlüğünü çıkardı.

Jin"Jimin. Gel hadi."

Jimin"Görüşürüz çocuklar."

Arabaya bindiğimde Jin kısaca sarılıp arabayı sürdü.

Jin"Nasıldı ilk günün?"

Jimin"Eğlenceliydi. Hyung. Sana bir şey sormama izin ver." Dedim ciddi ses tonumla.

Jin"Sor bakalım."

Jimin"Eşcinseller hakkında ne düşünüyorsun?"

Jin"Saçmalık olduğunu düşünüyorum. Bence en doğalı karşı cinsten hoşlanmak. Açıkcası hemcinsim benden hoşlansa inanmazdım bile." Dedi gülerek.

Jimin"Peki sence bir insan neden hiç konuşmaz?"

Jin"Bugün çok meraklısın. O yanındakiler arkadaşlarların mıydı?"

Jimin"Evet aynı sınıftayız."

Jin"Arkadaş edinmene sevindim."

Eve geldiğimizde direk annemin hazırladığı sofraya oturdum. Jin de yanıma oturdu.

Junghwa"Siz başlayın yemeye çocuklar ben komşuya kadar gidip geleyim."

Annem çoktan arkadaş edinmiş olmalıydı. Annem gidince Jin tüm ciddiyetiyle yüzüme baktı.

Jin"Kim bu sessiz kişi?"

Jimin"Sana sessiz biri var dediğimi hatırlamıyorum."

Jin"Öyle olduğunu hissediyorum ama."

Jimin"Hiç konuşmamış hyung. Kimseyle. Ailesiyle bile. Ne yaşamış olabilir?"

Jin"Konuşmuştur. Yani eskiden. Büyük bir şey yaşamış olmalı."

Jimin"Çok tuhaf. Onunla konuştum. Hatta eğer konuşmak istemiyorsa yazmasını söyledim. Ama hiçbir tepki vermedi."

Jin"Daha seni ilk kez bugün gördü. Ona biraz zaman vermelisin."

Annem mutfağa girince sessizleştik.

Junghwa"Ne konuşuyorsunuz fısır fısır?"

Jimin"Jin e günümü anlatıyordum."

Junghwa"Arkadaş edindin mi?"

Jimin"Evet."

Odama gittim.

Bu odayı sevmiştim. Pencereye oturdum. Hafif esen rüzgar tenimi okşarken karşıdaki deniz manzarası gülümsememe sebep oldu. Sanırım en güzel oda benimdi.

Jin odaya gelip soyunmaya başladı.

Jimin"Neden odamda soyunuyorsun?"

Jin"Odamızda demek istedin sanırım?"

Jimin"Ne!? Seninle bu yatakta dip dibe uyumamı beklemiyorsun değil mi?"

Yatak tek kişilikti ve Jin çok deli uyurdu.

Jin"Ne var ki? Sarılır yatarız."

Pantolonunu ve kilodunu tamamen çıkardı. Penisine bakmamaya çalışıp yanına geldim.

Jimin"Sen çok deli uyuyorsun."

Jin"Ben duşa giriyorum."

Odamızdaki banyoya girdi.

Kendimi yatağa atıp telefonumu çıkardım. Eğer bu kadar sessizse bir sosyal medya hesabı olmalıydı.

Arama yerine 'Jungkook' yazdığımda bir sonuç çıkmamıştı. Soyadını bilmiyordum.

Jin duştan hızlı bir şekilde çıkıp çıplak bir şekilde odaya geldi.

Jimin"Havlun yok mu senin?" Dedim gözlerimi kapatarak.

Jin"Yok. Annem bu banyoya koymamış. Sanki ilk defa penisimi görüyorsun açsana gözünü."

Jimin"A-Açamam."

Jin in yatağa oturduğunu hissediyordum. Elimi tuttu.

Jin"Açabilirsin donumu giydim."

Gözümü açtım.

Jin"Jimin. Bak. Abin olduğumu biliyorsun ve her ne yaparsan yap seni destekleyeceğimi de. Bana her şeyi anlatabilirsin. Eşcinsel olsan bir erkekle sevişsen bile seni anlayabilirim çünkü bu senin hayatın."

Neden benim eşcinsel olduğumu düşünüyordu?

Sessiz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin