9|| Kuali Pink

508 55 25
                                    

"Kau ni laki! Kasilah perempuan!" jerit Leen.

"Alah tapi aku dahlama kumpul duit untuk beli ni!" rengek lelaki itu.

"Ah gedik! Lepas!" marah Leen. Dia pun taktau kenapa dia nak sangat kuali tu padahal warna fav dia biru. Maybe sebab ade kartun hello kitty kut.

"Woi2! Stop!" jerit Yoongi.

"Yoongi?"

"Hyung?"

...

Di Rumah Yoongi (luar rumah)

"Kau ni tak reti jaga isterilah. bulan2 puasa pun buat Hyung mengamuk." bebel Jin. atau nama islamnya Ahmad Faqih. (๑ ิټ ิ)takkanlah nak Ahmad Jin. pelik sangat tuh.

"Ish Hyung ni yang berebut kuali hello kitty mainan dengan Leen dah kenapa?"

"MAINAN?!" pekik Leen.

"Eh Leen, kau kenapa? Tanya Isya yang lama mendiamkan diri.

"Mestilah, Aku pikir kuali betul, buang karen je aku gaduh dengan mamat terencar ni sebab mainan." keluh Leen.

"Eh, aku beli untuk anak aku. Kau tu yg tak reti cek." Jin mencekik pinggang. Eh mencekak. Ingat ni nak cekik leher orang?!

"Lol. Anak? Mesti kau dah tua(๑ ิټ ิ)" Leen tersengih.

"Eh, tu suami aku tu" sampuk satu suara.

...

ok guys actually dah habis chapt ni heheh sellu mmg tak tulis tbc kan?

ok just nak cakap, ff ni memang pendek2 chapter dia. sebab ni cerita utk ramadan dan syawal je.

oklah bubye

SUAMIKU MUALAF: KAU HADO?!+MYG [√]Where stories live. Discover now