Eu nu am cuvinte îmi vine sa plâng . Nu m am gândit niciodată la asta. ( o sa fie un mare discurs citiți pe propria răspundere 😂)
Deci cartea ăsta este un miracol pentru mine mie nu îmi vine sa cred ca suntem în #302 în aventura sunt atâtea cărți și ce mă surprins cel mai multe este ca
Suntem în 30 în aventura . 😄😄😄😄😄😄😄😄😄. Nu îmi vine sa cred niciodată nu mi am imaginat ca (,) cartea ăsta va ajunge aici . Și dacă tot am zis asta o sa va povestesc și cum mi am imaginat ca v a ajunge cartea asta și cum am început sa o scriu .Deci eram într un an ( nush când ) și o colega de a mea Roxana îmi zice
-ba ai auzit de aplicația aia ?
-care mă?
-aia wattpad
-nu . Ce e aia ?
-Pai prietenul meu ( nu dau nume ) are aplicația la fel și sorasa' . Și cică citești povesti și faci și tu am și eu aplicatia e tare
-Aha bine nu mă interesează.
După ceva timp eu aveam telefonul cel vechi și mi am uitat contul dar meh. Și Rox ma bătut la cap sa mă uit la aplicația asta. Ba și de curiozitate mi am descarcat-o . Și am avut prima data când intri sa faci cont sa alegi niște povesti alea alea știți voi . Și zic mă ia sa citesc ceva .
După încă ceva timp mi am luat un telefon nou și am zis ca îmi iau inima în dinți și scriu o carte ( bine am mai scris eu povesti dunărea scurte care le luam de pe internet erau naspa dacă le găsesc pun aici poza sa râdeți și voi când le citiți ) și am început sa scriu ( o tocilara ) de ce ? Buna întrebare
Pai pe atunci ( Asta suna ca e acum 20 -30 de ani dar nu nici un an nui ) eu citeam numai cărți cu tocilari sa aveau magie și aveam părinți meriți și mai știu eu ce . Și zic ba hsi sa văd și eu poate mă urmăresc și pe mine 1.5 milioane de oameni ( visuri , visuri ). Și am scris primul capitol eram entuziasmata. În seara aia eram la bunicamea' și la fiecare notificare mă ridicam noapte din pat crezând ca e de la wattpad 😂😂😂😂😂 știu știu râdeți și voi așai?
Ba și am renunțat nu se mai uita nimeni las o balta m am oprit din scris sia ce sa vezi cred ca știți continuarea ....... Am început alta carte . Mda aia tot la fel ...... chicotind mai departe ? Exact alta carte și alta și alta . Ba și am atât de multe și nu le citește nimeni zic .
Eu îmi citeam singura cartea aia prima și știu ca făceam vizualizări sau cum sor' numi . Și aveam 40 și ceva . Ba și peste noapte magia magilor ca s-au făcut 100 fratele meu . Ba și eu în gândul meu zic " eu m am uitată așa de mult la cartea mea " nu seszasem ca oameni citeau cartea mea .
Mai târziu după o săptămână erau 250 cam așa ba și de data asta săream în sus de fericire știu ca am avut un ( doar unul ) susținător și totuși nu am mai continuat . Și am început cartea care dinou nu citește nimeni și eram dezamăgită " o noua viața " de data asta inspirația mea se dusese departe rău cu cartea asta de ce ? Pentru ca scriam capitole pe fiecare zi chiar dacă nu le citea nimeni și chiar și acum mă gândesc cum de nu a găsit o nimeni sa o citească.
Și acum cartea asta. Am început sa scriu primul capitol . L am postat le am arătat colegelor mele următorul capitol și cărțile vechii și chiar le a plăcut. Mai ales prietenei mele foarte bune Alina care a ramas uimita la ce frumoase sunt și la câtă inspirație aveam .
Și după ce am început cartea asta aveam impresia ca nimeni nu o va citi ca nimănui nu îi va place ca și celelalte. Și uite unde am ajuns am ajuns antici la finalul cărți pentru ca voi mă ți susținut și fără voi nu făceam nimic .
Va iubesc așa de mult nu aveți idee . Va mulțumesc pentru ca ați folosit timpul vostru prețios sa îmi citiți cartea asta banala . Mie nu mi se pare super dar în schimb vouă v a plăcut și va mulțumesc. Niciodată nu am aștept ca o sa ajunge aici . Și sa ieșim puțin așa din chestiile astea mai siropoase și sa va zic ceva mai amuzant m am lăudat la Roxana și la toți clasa ca sunt în nu știu ce medalie 😂😂.
Va iubesc super muuuuuuuult pe toți sunteți minunați și sa știți ca nu m as supara dacă vreți sa va uitați și la cartea mea cea noua m as bucura foarte mult va rog sa va uitați și voi la noua mea cartea 😍😙
CITEȘTI
Viata Unei Adolescente
Ficção AdolescenteEa o fata normala dar și rea când cineva o ia în batjocora Ea și prietenul ei din copilărie vor sa intre la aceeasi facultate din Chicago dar ce se va întâmpla când ea nu v-a intra ? Cum va reuși sa intre ? Oare o sa rămână pana la capăt prieteni...