Když jsme jeli stínným zeleným lesem, ptal jsem se Aberalda "Aberalde? Kam to vlastně jedeme? " "Jedeme domů" Odpověděl suše Aberald (Asi už mu to moje věčné vyptávání začalo lézt na nervy).
"Halte?"ptá se Will. Halt jenom zabručel. "Jak se jmenuje váš kůň?"Vyplývá se dal Will. "Řekl bych, že je to Aberald" Odpověděl stejně suše Halt. (Vážně mě překvapuje že jsme si s Willem tak podobní) "Aberald,co je to za jméno?"Ptá se znovu Will. "Aberald,co je to za jméno!" Zopakoval naštvaně Aberald "To je moje jméno!!" "To je galsky" Odpovídá Willovi Halt. Tím pro něj očividně konverzace skončila. Po několika minutách ticha sebral Will odvahu k další otázce "Halte?" "Co je zas? " Odpověděl nevrle Halt. "Vzpomínáte, jak jste mi říkal že se hraničáři zasloužili o porážku Morgaratha?"Ptá se Will. " Mmmm" Odpověděl Halt. "Tedy, mě by zajímalo, jak se ten hraničář jmenoval?" Ptá se nesměle Will."Jména nejsou důležitá, vlastně si ani nevzpomínám. "Odpovídá pořád stejně suše Halt. Ale Willovi to nedá a stejně se zeptal: " Nebyl jste to vy? " "Říkal jsem, že jména nejsou důležitá!!!! " Naštval se Halt. "Aberalde, vážně ten hraničář nebyl Halt?" Zeptal jsem se "Jména nejsou důležitá" Odpovědel pobaveně Aberald, asi ho bavilo mě takhle štvát. A v ten samý okamžik řekl Halt: "Říkal,jsem že jména nejsou důležitá!" Řekl už opravdu hodně naštvaně Halt. "Víš, co je důležité?" Zeptal se Willa pak chvíli mlčení. Will zavrtěl hlavou. "Večeře je důležitá!" Oznámil Halt "A jestli sebou nechodíme, zmeškáme ji" Pak pobídl Aberalda k větší rychlosti. Za několik vteřin byly Aberald s Haltem daleko před námi. "Do toho Cuku! Ukážeme jim jak umí pádit opravdový harničářský kůň!" A pobídl mě patami. No tak jsme na sebe s Willem začali mluvit mnohem dříve než jsem čekal. A aby jsem ho nezklamal vyrazil jsem plným tryskem za nimi.
ČTEŠ
Hraničářův učeň - Rozvaliny Gorlanu Z Cukova pohledu
AdventureTento příběh je inspirován sérií Hraničářův učeň, ale s jedinou výjimku a to že je psán z Cukova pohledu.