Kurucular balosu

1.2K 39 1
                                    

Sen çok şık olmuşsundur Ve Damon senin geleceğini bilmiyordur.
İçeri girince damon hem şaşırmış hemde sevinmiş gibi bakar. Ve klaus seni dansa kaldırır. Ama caroline bunu görür ve sinirli bir şekilde gider. Sen caroline nin peşinden gidersin ve konuşursunuz.
Sen: yanlış anladın sanırım biz arkadaşız.
Caroline: öyle görünmüyor çok samimisiniz
Sen: bak benim buradaki tek arkadaşım o ve onu çok seviyorum ama bu aşk değil. O seni çok seviyor ve bence onunla dans etmelisin.
Caroline: gülümser ve bilmiyordum. Bunu unutma bende senin arkadaşınım der ve sarılırsınız.
Tabi damon görür:
Sen caoline ile birlikte klaus un yanına gidersiniz
Sen: hadi dans edin
Onlar birbirine bakar ve
Sen: hadi ama diyerek onları birbirine itersin dans etmeye başlarlar ve bir anda kendin elijah ile dans ederken bulursun.
Elijah: damon salvator dan hoşlanıyormusun
Sen: seni ilgilendirmez dersin
Elijah: kolunu sıkar bir daha sorar
Sen: canımı acıtıyorsun bırak
Elijah seni bırakır çünkü damon un sizi izlediğini farkeder. Kolun kızarmışsır ve kolunu ovarsın.
İçki almaya gidersi ve damon gekir seni dansa kaldırır ve çok yakın bir şekilde dans edersiniz.
Damon: kızmızı sana çok yakışmış der ( kulağına)
Dans biter ve klaus yoktur klaus u arasın caroline ile gittiğini söyler sende onunla geldiğin için araban yoktur ve evin uzaktır. Damon telefonla konuşmanı duyar ve
Damon: istersen seni bırakabilirim der.
Sen: çok iyi olur dersin.
Ve arabaya bindikten 2 dakika sonra damon evin ne tarafta diye sorar sen uyumuşsundur mecburen sebi kendi evine götürür ve misafir odasına yatırır. Sabah kalkınca damon un odadından bir gömlek giyersin.
Stefan: sen gece burada mı kaldın yani siz şey mi
Sen: hayır yanlış anladın ben dün uyuya kaldım damon da mecburen beni buraya getirdi.
Rebeka yı ararsın ve kıyafet istersin rebeka kıyafetleri elijah a verir çünkü elijah oraya geliyorsur stefan ile konuşmak için. Elijah gelir sen kapıyı açarsın seni o halde görünce şaşırır ama ona hiç bir şey söylemezsin çünlü ona sinirlisindir.
Stefan ile birlikte giderler sende kıyafetlerini giyip evden gidersin.

Damon salvatore la hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin