Disebuah rumah besar bagaikan sebuah istana yang dihuni oleh 13 orang lelaki yang kaya , kacak dan terkenal .
Nareul allyeojun nareul boyeojun
Neoneun namanui kkochinikka
Yeongwonhi nega nae mame pindamyeon nan
Dachyeodo dwae dachyeo...Jam loceng berbunyi yang kedengaran lagu "flower" .
Xxx : Yahhh!!! Boo seungkwan !!! Tutup alarm kau !!!
Ya. 13 lelaki itu adalah boy group dari pledis entertainment iaitu seventeen. Yang terdiri daripada scoups, jeonghan,joshua,jun,hoshi,wonwoo,woozi,dk,mingyu,the8,seungkwan, dan dino .
Seungkwan : yela yela !!!
Selepas seungkwan menutup alarm phone nya , phone joshua pula berbunyi dengan lagu "Exo-Growl" .
All svt : HONG JISOOOO!!!!!!
Joshua : mian² .. Tersilap set. Hihii😅😅
Hoshi : ye pun minat exo tak payah la sampaikan alarm phone nak lagu exo .. Come on ! We've been idol !!!
Scoups : kau ni melampau la .. Kau lukakan hati adik aku 😡😡 ( sumbat bantal busyuk miliknya dalam mulut hoshi)
Hoshi : mianhae 😢
The8 : bising la hyung ni ... Hao nak tido pun tak senang 😴😴😴
☜☆☞
Joshua bangun teramat awal untuk mengejutkan anak² itik sekati yang teramat susah untuk dibangunkan .
Joshua : coups ??! Bangun
Scoups : hurmm!!??
Joshua : manager kim panggil .. Kata nak bawa kau jumpa Ceo ..macam marah. Masa aku cakap dengan dia tadi ..
Scoups : apa!!! Biar betul kau !!
Joshua : tak la... Gurau je..
Scoups : dah kenapa kau ni.. !! Nak rase bantal busyuk aku ke ?!!
Joshua : dah banyak kali aku kena .. Dah puas dah 😑 and kau yang susah sangat nak bangun , tu je cara aku nak gerak kau .. Hoshi tu senang je..
Scoups : macam mana nak bangun kam si mata sepet tu ?
Joshua : dah lama kawan tapi tak tahu.... Jap ehh .. ( pergi dekat hoshi ) HOSHI FIGHTING!!
Hoshi : Fighting !!~
Joshua : Look ... Senang kan ?
Scoups : ye la 😒
Begitulah rutin mereka setiap pagi. Hanya joshua yang melakukan semua perkara diwaktu pagi termasuklah breakfast dan mengemaskan tempat tidur selepas mengejut dino untuk membantunya mengejutkan member untuk bangun bagaikan mengejutkan panda yang tengah tidur. Hanya dino yang memahami perasaan hyung kesayangannya itu.
YOU ARE READING
High School With Seventeen ft. Nuest & wanna one
Teen Fictionmengisahkan tentang seventeen iaitu anak-anak dari golongan bangsawan . Mereka bersekolah di sekolah di busan bersama nuest dan monsta x. wanna one pula ? apa kena mengena dengan wanna one? jom kita ketahui cerita ini ....