Nie chcę tam jechać!

12 4 2
                                    

Ugch. Czemu moja mama musi się w wszystko wtrącać ! Chciałam spędzić te wakacje w domu pisząc piosenki i śpiewając , a nie na jakimś głupim obozie! Do tego ten cały obóz ma trwać aż miesiąc! To będzie istny koszmar. Ale może najpierw coś powiem o sobie.
Nazywam się Chloe Morgan i mam 16 lat. Mieszkam w Nowym Yorku. Jestem osobą zamkniętą w sobie i dla większości głupią nudziarą. Mam mamę , a mój ojciec umarł 6 miesięcy temu. Był chory na raka i wiedzieliśmy, że niedługo odejdzie ,ale i tak jego smierć była dla mnie i dla mamy ogromnym ciosem. Ja już się trochę podniosłam i zaczęłam normalnie żyć ,ale moja mama dalej nie może się pozbierać. Moją pasją jest muzyka. Od dziecka ją kocham , a od 2 lat sama piszę piosenki. Pochodzę z dość zamożnej rodziny ,ale nigdy się tym nie chwaliłam, czy pokazywałem innym ,że jestem lepsza.
I to chyba tyle o mnie. Obóz jest już jutro a wyjazd o 6 rano ,wiec może lepiej już pójdę spać bo trzeba rano wstać. Przebrałem się tylko w piżamę ,bo prysznic brałam wcześniej i zasnęłam.

Hej! To moje pierwsze  opowiadanie tak na „poważnie" ,więc weźcie je z dystansem. Chce opowiadanie skończyć w wakacje i myśle ,że mi się to uda. Jako że są wakacje to będę miała dużo czasu na pisanie wiec przygotujcie się na dużo rozdziałów!

Obóz życiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz