Arkadaşlar, bu bölümü kendime yazmış olsam da buraya atmak istedim, umarım beğenirsiniz, lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 💜💋 öpüldünüz 💋💋
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Seungmin ile çok yakın arkadaştık ama ben ona aşıktım. Bir gece beni basketbol oynama çağırdı. Bende hemen basketbol formalarımı giyip gittim.
Sahaya gittiğimde o serbest atış çalışıyordu. Beni görünce topu bana attı ve dedi ki:
- Bende artık gidecektim. Nerde kaldın ya. Sözde evin şurası
+ Sen aradığında pijamalarımı giymiş film izliyordum, hazırlanmam da sadece 10 dk aldı abartma. Ayrıca neden gecenin 11 inde çağırdın beni?
- Hmm ne bileyim, canım basketbol oynamak istedi, bende buraya geldim, sonra evinin ışıklarını açık görünce seni arayayım dedim.
+ Iyi düşünmüşsün. Benimde evde romantik komedi filmi izlerken canım sıkılmıştı.
- Romantik komedi izliyordun ve beni çağırmadın ha, aşk olsun Ipek.
+ Tabiki aşk olsun Seungmin...
Ne söylediğimin farkına varıp sustum.
- Dur bir sn. Neden 'tabiki aşk olsun' dedin? Birine mi aşıksın haaa
+ Ne alaka yaaa, sen sus da bir oynayalım. Buraya sohbet etmeye gelmedim ben.
Dedim ve potaya 3 lük atış yaptım. Benim basketimi görünce ağzı 5 metre açılan Seungmin'i dürtüp hayata döndürdüm.
+ Seungmin oynayacak mısın, yoksa gideyim mi?
- Hayır hayır gitme. Oynayacağım. Maç mı yapacağız serbest atış mı?
+ Tabiki maç yapacağız.
Dedim ve maç için yazı tura yaptık. Yazı dediği için Seungmin kazandı.
- Hadi başlayalım, dedi.
Bizde oynamaya başladık. O kadar hırslanmıştık ki, oyun oynarken kendimizden geçtik. Top Seungmin'deydi. Ona blok yapmaya çalışıyordum çünkü basket atmak üzereydi. Tam ona blok yaptım ki dudaklarımız birbirine değdi. Ne olduğunu anlayamadık ve donup kaldık.
- O neydi ya, dedi Seungmin kısık sesle, aynı zamanda çaktırmadan da gülümsüyordu.
+ Bilmiyorum, diyebildim kısık bir sesle. Bende ister istemez çaktırmadan gülüyordum.
Ben olduğum yerde donup kalmıştım zaten. Seungmin bir anda üstüme yürümeye başladı. Ister istemez geriye doğru yürüyordum bende. Bir anda sırtım sahanın çitlerine değdi, bende daha fazla gidemedim.
- Neden bunu bana yapıyorsun?
Konuşurken dudakları dudaklarıma değiyordu
+ Sana ne yapıyorum ki ben?
- Kalbimin daha hızlı atmasına sebep oluyorsun.
+ B-Ben o-on-onu na-nas-nasıl yap-yapıyorum ki
- Sadece gözlerime bakıyorsun ve yapıyorsun, bu kalbim seninle arkadaş kalmaya daha fazla dayanamaz.
Diyerek beni öpmeye başladı. Ayrıldığımızda,
+ Benim de kalbim arkadaş kalmamıza daha fazla dayanamaz.
- Seni seviyorum Ipek
+ Seni seviyorum Seungmin
dedim ve birbirimize sıkıca sarıldık. Sonra da eve film izlemeye çıktık ve film izlerken birlikte uyuyakaldık.¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Bir sonraki bölüm Woojin olacak, konu fikirlerinizi buraya yorum olarak yazarsanız sevinirim 💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KIDS ILE HAYAL ET
FanfictionStray Kids ile ilgili ilk hayal et kitabıdır. Umarım beğenirsiniz. Asla SMUT OLMAYACAK ❎❌