1.8

502 45 3
                                    

Ema căuta frenetic sub birou în acea dimineață, încercând să vadă dacă anonimul a lăsat un alt bilet, pentru că ea nu avea oră decât mai târziu, dar ea nu şi-a putut ține entuziasmul. Astăzi este ziua, a crezut ea.

Se încruntă profund, aproape sigură că va pleca cu riduri de încruntare, atunci când ea şi-a dat seama că anonimul nu a răspuns. Ce a făcut ea? S-a uitat în fiecare bancă de pe acel rând, poate că domnul Katutis a schimbat clase sau locurile, se gândi ea.

În momentul în care clopoţelul a sunat, însemnând ca începe prima oră. Ema simțit ca și cum ar fi fost pe punctul de a izbucni în lacrimi. Nu, își spuse ea. Eu nu am de gând să plâng pentru un băiat. Eu nici măcar nu îl știu. Ea a ieşit din sala de clasă aproape căzând de pe propriile ei picioare. "Hei, Ema," o voce a strigat-o. Ema s-a uitat în sus să se confrunte cu o fată pe care nu a intrat în contact cu ea înainte.

"De unde îmi știi numele meu?" Se întreabă grosolan.

"Nu știu," băiatul râde. "Tocmai am făcut-o. Apropo, e adorabil, știi. Relatia ta cu "anonim". Dar nu îţi faceți griji, nu voi spune nimănui, pentru că "anonimul" și cu mine suntem prieteni buni. De asemenea, el ma pus să jur așa. . . "

Ema a dat de acest băiat din Asia căutând o privire peste, "bine? Dar cum de ştii despre noi, în primul rând? "Rânji ea. "Sunt destul de sigură că nu mi-ai spus,"

"Wow", murmură el, frecându-şi capul lui.

"A avut dreptate, poți fi nepoliticoasă. Și, "anonimul", mi-a spus, desigur, cum altfel să știu? "

"Deci, el ți-a spus, de asemenea, că sunt nepoliticoasă?"

"Da, dar asta a fost înainte de relația voastră " după ce devenit oficial. "

"Nu suntem într-o relație, știi," îi aminti ea.

"Da, știu. Dar eu sunt înrădăcit pentru relatia ta pentru a începe. M-ai bine aş pleca către clasă acum. Pa, Ema. "

"Pa. . . "

                 -  -  -

  Atitudinea generală a lui Ema s-a îmbunătățit pe parcursul zilei, și înainte de a știi, este ora prânzului. Ea este atât de entuziasmată, ea a alergat la bibliotecă și a fugit în biroul bibliotecarei. "A venit un băiat aici?" Ea s-a grăbit.

Bibliotecara şi-a tras încet ochelarii ei de pe față  și şi-a ridicat capul de la cartea pe care o citeşte. "Arăt ca și cum îmi pasă despre un băiat care a venit aici? Nu știu, un băiat a venit aici pentru a citi, după cum poţi vedea."Bibliotecara a subliniat grupul de băieți care joacă fotbal în bibliotecă.

"Oh, Doamne," Ema respiră. de ce vin la bibliotecă pentru a citi, atunci când poți să te joci fotbal?

"Da, scuză-mă pentru o clipă. BĂIEŢI. "Miss Hancock i-a strigat pe băieți. Toţi aceştia se întoarse spre ea și Ema ar putea să jure că ochii lor s-au mărit. Pentru a spune domnișoara Hancock este destul de era o afirmație. Este tânără, cam douăzeci și trei, ea este blondă la rădăcină şi maro restu, de asemenea, este cunoscută sub numele de brunetă, și ea poartă o scurtă rochie din dantelă florală.

Grupul de băieți se apropie de domnișoara Hancock, fețele lor schimbându-se, îngrămădiți în jurul biroul ei .. Sunt doar doi, care au remarcat-o pe Ema. primul este băiatul care a vorbit cu ea pe hol, cel asiatic, al doilea este chiar de lângă băiatul din Asia, și el este un băiat blond, ochi albaștri, cu un piercing în buză , poartă aceeași uniformă ca și ceilalți, dar el nu poartă zâmbetul. "Da, doamnă?", Întreabă unul dintre băieţi..

"Aţi putea să nu mai faceţi zgomot?"

"Orice pentru tine, iubito", același băiat a răspuns obraznic.

"Mhm," Ea fredona. Ema a decis că acum este timpul să se uite după anonim în timp ce grupul de băieți se dau la o parte din calea ei.

          -  -  -

Ema a rămas acolo, în căutarea lui, chiar și după ce grupul de băieți au plecat.

"Iubito?", A întrebat domnișoara Hancock. Ema a observat o schimbare în atitudinea ei, probabil pentru că este timpul ca bibliotecă să fie închisă și timpul pentru ei să meargă acasă.

"Da?" Ema spune.

"Cauţi pe cineva? N-am mai văzut pe cineva care stă aici pentru mai mult timp, "A meditat.

"Da, caut pe cineva."

"Care este alesul?" Miss Hancock se așeză pe pământ lângă Ema care încearcă să îşi țină lacrimile.

"Cine," Ema a corectat-o.

"Ce?"

"Caut pe cineva."

"Oh, care ar fi aceea persoană?"

"Făt-Frumosul meu." Ema nu a mai putut ține. Ea a vărsat o lacrimă, și înainte de a ști, era ca o cascadă.

"Oh, draga mea." Miss Hancock nu simţi nimic, dar simpatie pentru această fată  în fața ei.  Hancock şi-a înfășurat un braţ în spatele ei strângând-o îmbrățișare și frecând-o înapoi comfortabil.

"Vrei să vorbim despre asta?" Ema clătină din cap, dar nu şi-a putut opri cuvintele care îi curg din gura ei. "Și el nu e aici." Ea a terminat. Până în momentul Ema a terminat, lacrimile ei s-au oprit și au lăsat doar urme de rimel.

"Nu îţi faceți griji, dacă el este cel care, ar fi venit aici, dar el nu a făcut-o. E soarta, bine? Acest lucru sa întâmplat, astfel încât s-ar putea găsi prințul tău adevărat fermecător. Pentru a realiza acest băiat este obsedat de tine, este o greșeală. "

"Nu este o greșeală," Ema tărăgăna, trăgând din părul ei. "Sunt sigură de asta. Eu îi da încă o șansă. Toată lumea merită o a doua șansă. "

"Ești o fată dulce,", a spus domnișoara Hancock. "Dar eu nu sunt sigură că merită unul. Oricum, biblioteca se închide și ai nevoie să mergi acasă. Facem o plimbare?"

"Eu iau de obicei autobuzul, dar am de gând să îl las să conducă vehicule sau merg pe jos până la mine acasă, așa nu."

"O să te duc acasă astăzi," Ea a oftat.

      -  -  -

"Chiar aici", a declarat Ema, domnișoara Hancock oprind maşina fix în faţa casa ei.

"Bine, noapte bună, iubire." Miss Hancock flutura.

"Multumesc pentru plimbare din nou." Ema s-a grabit afară, chiar înainte ca ea să fugă in casa ei.

Ema s-a târât pe scări în camera ei, scările scârțâind cu fiecare pas pe care îl făcea. ea şi-a luat repede pijamaua, întrbându-se modul în care ea a reușit să lase atâta timp și stea la bibliotecă, lipsa ei după perioada de masa de prânz. Când ea este insfârşit este gata de culcare, ea a sărit în pat, închizându-şi ochii imediat. Nu îşi putea opri gândurile de la "anonim". Ar fi întotdeauna anonimul ei?

-  -  -  -  -

Bună . Îmi pare rău că am postat c-am târziu acest capitol . Sper că va plăcut .

                    -Cio.

desk notes ; luke hemmings // Română-Terminată-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum