Dit kan toch niet💔

315 17 4
                                    

Ik liep door het bos ik zag Redouan met een meisje in de verte staan wat ik toen zag brak me hart in duizenden stukken ik zag hem op souraya (me nicht)liggen en der helemaal uit te kleden ik begon zo hart te huilen zij is zijn vrouw hoe durft ze  ik rende zo hart weg van het bos het begon zo donker te worden ik hoorde voet stappen achter mij  ik werd zo bang ik keek naar  achter  ik zag Niemand ik liep verder richting aya ik hoorde nog steeds voet stappen achter ik begon Koran te doen en rende kapot hart hmdl ik zie aya der huis ik klopte op der deur (moeder van aya) Salam bentie (souhaila) Salam ghalti Fin aya( waar is aya) (moeder van aya)  ze is boven bentie (souhaila) isgoed sokran ghalti ik liep naar binnen en deed me schoenen uit en liep naar boven ik deed de deur van aya open. En sprong op haar heey bby djelie (aya) heey zina en ik knuffelde souhaila zo strak hoe is het schat hoe kan die Redouan zo zijn hij weet je hebt geen vader toch durft tie je zo te behandelen (souhaila) ik begon zo hart te huilen ik zag hem net met souraya me nicht hij was haar aan het uit kleden en je weet wat er dan gebeurd 😭 ik kan niet meer ben zo kapot hoe kan hij mij dit aan doen en mij gevoelens worden steeds erger voor hem ik hou van hem ook al doet hij me zo veel pijn ik wil hem alleen hem. Ya allah help mij (aya) nee omg kapot vieze actie die ze gooit tfoeee ala mosiba schatje niet huilen wollah je tranen zijn goud die. Verdient hij niet schat op een dag zal hij tranen van ze dochter weg vegen om de zelfde reden hij gaat spijt krijgen dat hij zo geweldige mooie lief gevoelig meisje laat gaan niemand is zo geweldig als jou Schatje veeg je tranen weg je bent veel mooier als je lacht fuck hem zina je verdient beter (souahaila) ik veegde me tranen weg je hebt gelijk schat dankjewel bby mogen allah swt je belonen voor je hulp en je goede daden love you zusje❤️( aya) ameen zina ook voor jou en love you too zusje 💞 alles komt goed bby alles op ze tijd insha allah schat je mag hier slapen is al donker ( souhaila ) isgoed zina jaa is ook laat ameen zina aya pakte haar laptop en gingen film kijken op Netflix Ik was zo in ge dachten hoe ik Redouan zag waarom hou ik toch van hem ya allah komt dit goed ik keek naast me ik zag dat aya in slaap is gevallen ik deed de laptop uit en ik gaf aya kusje op der wang sbah el ghir (slaap lekker) mogen de engelen van allah over je waken en deed der deken goed ik pakte me telefoon der bij ik kreeg ik een appje van een onbekende nummer wat ik toen zag brak me hart echt in stukken ...
Word vervolgt
Hey schatjes sorry voor een late hoofdstuk had het druk met school hier is tie dan een nieuwe hoofdstuk wat zal. Souhaila der hart breken benieuwd check Dan de nieuwe hoofdstuk love you al schatjes als jullie vragen hebben snapp mij @mocrohazarx love you al❤️❤️

Redouan &souhailaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu