VIAȚA MEREU VA FI DURĂ
Întrebarea pe care mi-o pun când mă uit în oglindă este "Cine sunt? Cu ce scop m-a dat Dumnezeu pe Pământ?" .
Sunt doar un om ca oricare alții, omul acela obișnuit care vrea să meargă pe oriunde și care vrea să ajute pe oricine care-i intra în cale.
Sunt omul acela care așteaptă mereu ca să primească o îmbrățișare de la persoana pe care o iubește cel mai mult, părinții mei.
Sunt persoana care dacă-și pune ceva în minte face tot ce poate pentru a obține acel lucru , care face orice îi este în fire să-i împace pe toți din orice ar face ei.
Sunt persoana care își iubește prietenii, familia și credința chiar dacă viața nu-mi este întotdeauna roz.
Dumnezeu m-a dat cu un scop pe Pământ. M-a dat pentru a iubi, pentru a suferi, pentru a plange și pentru a simți în orice moment tot felul de momente. "Privește mai departe de stele", unde Dumnezeu ne veghează și ne îndrumă cu orice pas pe care-l facem. El ne dă și lucruri bune și lucruri rele.
Până într-o zi de vară, prin luna August viața mi-a făcut o surpriză neașteptată, moartea celui mai bun om pe care l-am cunoscut,unchiul meu Dominic.Părinții mei sunt supărați pe unchiul meu din cauză că el și-a ascuns boala pe care o avuse de mult timp, dar nu a vrut sa spună nimănui din familie pentru nu a ne deprima știind că el va muri. Am fost distrus, deprimat și mai ales rănit, rănit din cauză că persoana cea mai dragă mie s-a dus fără să-și ia rămas bun de la persoanele care îl așteptau în fiecare zi cu dragoste acasă .
După ce am trecut cu greu peste toate aceste momente, uitasem că ziua mea sosise fără a-mi da seama. Părinții mei mi-au făcut cel mai frumos cadou pe care l-am auzit, urma să am o surioară. Pentru mine acesta a fost cel mai frumos cadou pe care mi l-a putut da cineva. Probabil, de acolo din cer unchiul meu ne-a trimis un dar pentru a ne înveseli din cauza morții lui. Sunt cel mai fericit copil de 17 ani din toată lumea aceasta știind că peste câteva luni voi avea un frățior mai mic pe care îl voi îngriji și îl voi iubi ca și cum ar fi fost copilul meu. Am mai primit un smartphone de la părinții mei .
P.S- părinții mei mi-au spus să-mi schimb telefonul pentru că acesta nu mai prea funcționa fiind prea vechi. De la mătușa mea am primit un tablou cu o fotografie de când eram eu mic și un parfum care mirosea foarte frumos.
Ziua mea de naștere este una foarte frumoasă deoarece restaurantul unde părinții mei mi-au organizat ziua de naștere este plin de oameni(prieteni,neamuri cunoscute și necunoscute pe care nu le-am mai văzut în viața mea). Este ceva de neuitat tot ceea ce se întâmplă aici așa că eu m-am gândit să merg până afară și să privesc cerul să-i povestesc și unchiului Dominic, care nu de mult s-a dus că este foarte frumos și că nu știe cât de multe a pierdut. Fără să-mi dau seama lacrimile mi-au dat pe față și m-am trezit în genunchi ,răpus de situație...
Ziua mea de naștere s-a terminat și totul a revenit la normal. Părinții mei s-au hotărât să facem o excursie vara asta pentru a sărbătorii sarcina mamei. Eu am intervenit în discuția lor ca să le spun că aș dori să mergem în California pentru a-mi vizita un prieten pe care nu l-am mai văzut de când eram mic. Ei au fost de acord , iar eu am trebuit să mă uit pe Iternet pentru a cumpăra bilete spre California pe data de 29 August. În ziua de 29 August urma să mă văd cu un prieten foarte bun pe care nu l-am mai văzut de când eram mic, abia aștept. Ieeei!
Astăzi, am primit un mesaj de la un număr pe care până acum nu l-am cunoscut și mi-am dat seama că este un număr din altă țară, pare un număr din Germania. Am răspuns la mesaj și i-am scris: "-Bună, vorbești Română, dacă da aș dori să știu cine este și ce-ai dori de la viața mea?", nici după ce am trimis mesajul mi-a răspuns o persoană bărbat sau femeie , nu-mi dau seama" -Bună, sunt Sara, ne-am cunoscut acum câțiva ani când ne-am întâlnit din întâmplare în Constanța, la mare.", eu am stat câtva timp să mă gândesc cine este persoana respectivă și mi-am adus aminte instant de persoana la care am trebuit să-i explic unde se găsește hotelul pentru a se putea caza. După câteva ore am mai primit un mesaj de la Sara" -Bună Robert,ce faci , sper că nu te deranjez.", am răspuns repede ca să nu creadă că mă deranjează"-Bună Sara, sunt bine , tu ce faci?", ea mi-a răspuns după câteva minute "- Sunt bine, m-am gândit ca să vin vara asta să te vizitez deoarece nu am putut uita ziua în care te-am cunoscut și am vorbit cu ai mei și au spus că ne vom muta în Timișoara.'', eu am răspuns repede "-Abia aștept, dacă mai ai nevoie de ceva să știi că sunt un prezentator turistic foarte bun.", ea a început să-mi trimită emoji-uri zâmbărețe, iar eu i-am răspuns la fel . Am mai vorbit noi câtva timp și m-a mai întrebat dacă m-am mai distrat și cum mi-am petrecut vara , atunci i-am povestit prin ce momente am trecut și vestea care mi-a schimbat vestea radical,cvestea că voi avea un frățior. Momentan nu știm dacă este fetiță sau băiețel, tot ce sper este să fie fetiță pentru că în familia noastră nu prea avem fete , doar băieți.
Ziua următoare am mai vorbit cu Sara și am decis să merg să mă plimb cu prietenii și după, poate să mergem într-un bar să bem ceva. Ziua aceasta am fost prin Mall, la un Fast Food pentru a mânca ceva să nu murim de foamne și după am mers la discotecă. Afară este seară așa că eu îmi las prietenii în discoteca și eu ies puțin până afară să iau aer deoarece înăuntru este o căldură insuportabilă.
Am luat aer și am intrat înăutru. Fără să vreau am dat ochii peste o domnișoară blondă, cu ochii albaștrii, medie ca înălțime, care era îmbrăcată într-o rochie roz cu trandafiri roșii foarte scurtă. Am chemat o prietenă s-o întreb dacă o cunoaște , dar răspunsul pe care mi l-a spus ea a fost unul neplăcut"Nu o cunosc pe tipa. Ce are ea în plus și nu au alte prieteni de-ale noastre", tragic...
Am mers din întâmplare la masa aceea doar ca s-o văd mai de aproape și fără să vreau ochii mi-au sărit la sânii mari pe care îi avea ea, atunci am simțit cum inima mea îmi bătea foarte tare și fără să vreau tremuram. Am mers la bărbatul care se ocupa cu băutura și i-am cerut o foaie albă și un pix pentru a-i trimite un mesaj tipei aceleia. Am scris pe foaie."Privește-mă ". Știind că nu pot să-i duc eu foaia , am chemat un chelner care umbla fără să știe ce-l așteaptă și i-am dat scrisoarea. Ca să nu comenteze chelnerul i-am dat o sumă de bani ca să-i acopere cheltuielile . Tipa aceea a luat scrisoarea și când a citit se uitea în gol fără să știe cine i-a scris. Nu după mult timp , am mers să chem chelnerul să-i ducă cea mai scumpă băutură pe care o are tipei aceleia. Zis și făcut, a primit sticla de alcool zâmbind și fără să vreau am privit-o și ea m-a privit pe mine. Am stat câteva minute încremeniți uitându-ne unul la celălalt până când ea a ieșit afară din încăpere îndreptându-se spre hol. Eu am urmat-o alergând , iar când s-a oprit am luat-o în brațe și i-am spus la ureche "M-ai fermecat.", s-a înroșit la față și am văzut că s-a uitat mai bine la mine și s-a înroșit mai tare:
-Cum de ești aici?
-Am ieșit seara aceasta cu prietenele!
-Mă bucur că ai ieșit cu prietenele , altfel nu ne întâlneam!
-Și eu ! Cum te numești?
-Robert, încântat!
-Încântată!
-Îți stă foarte bine în rochia asta , Alice!Îți ies în evidență toate formele.
-Multumesc!
-Vrei să intrăm înăuntru, dar să nu uit, vreau numărul tău, i-am spus eu. După ce am făcut schimb de numere , am intrat înăuntru și am condus-o până la prietenele sale. Prietenele ei mă priveau într-un mod super ciudat, auzind de la una din ele "Este sexy tipul". Am început să chicotesc. Am comandat multă băutură pentru a mă distra pe cinste, apoi i-am dat mesaj lui Alice:"Te iubesc enorm,frumoaso", după am lăsat telefonul jos și am mai băut o gură de wisky. Primisem un mesaj de la tipa care mi-a luat mințile "Îmi cam placi", am lasat-o câteva minute să mă privească apoi i-am scris "Urmează-mă", ea mi-a scris "Unde?", am mai stat puțin și după i-am scris "Doar vino după mine."
Ea s-a ridicat și eu m-am îndreptat spre ea foarte convingător. Din prima noapte când am văzut-o mi-am spus în mintea mea că aș face orice pentru ea,o doresc .
Am ieșit amândoi afară și i-am spus la ureche
-Te doresc, Alice!
-De ce mai dori știind că ne cunoaștem doar de o seară? mi-a spus ea îngândurată.
-Pentru că, vorbind cu tine realizez că te cunosc de o viață.
Auzind astea , m-a luat de mână și apoi am știut că vrea să o sărut. Ne-am sărutat și m-am simțit ca în al nouălea cer. Spuneam într-una "Te doresc.", apoi îi apăsam buzele din ce in ce mai tare. Nu i-am dat drumul știind că poate nu va veni după mine așa că am dus-o la hotelul de lângă barul care era și discotecă. Am intrat cu ea ținând-o de mână conducând-o în camera de hotel. Am luat-o pe Alice în brațe și i-am spus la ureche dacă se simte pregătită, ea mi-a dat aprobator din cap și apoi a început totul. Am început să ne sărutăm pasional și după ea mi-a tras cămașa de pe mine și eu trăgându-i rochia cu putere. Eu am rămas doar în jenși , iar ea în sutien și în chiloți. Are un corp foarte frumos, iar sânii sunt de o atingere miraculoasă. Ne-am îndreptat spre pat, apoi sărutând-o pe gât pornind spre sâni și mergând spre abdomen. I-am desfăcut sutienul , iar ea mi-a dat jos jenșii. Îi făceam cercuri în jurului sfârcului , iar ea gemea de pasiune și plăcere. Erecția mea se mărea din ce în ce mai repede fără să o pot stăpânii. I-am tras chiloții cu forță lăsând-o goală, apoi ea mi-a tras boxerii. Am sărutat-o ca să pot fi în ea și să ne astupăm sunetul să nu se prindă nimeni. Eu o băgam din ce în ce mai repede , iar ea gemea cu plăcere și tandrețe. Simțeam că erecția mă trădează și că o sa vină în prezervativ. Spuneam într-una:"Așa iubire,desleagă-te","Te iubesc ,iubire", iar ea gemea încontinuu. După ce băgam din ce în ce mai tare și mai repede în ea am simțit că erecția nu mă trădează asă că am luat-o de păr trăgând-o așa de repede cum o băgam și o scoteam din ea, iar ea mă zgăria pe spate. Ne spuneam încontinuu "Te iubesc", până când am simțit că ea a intrat în orgasm , iar eu m-am descătușat în ea. După ce am făcut dragoste, ea mă mângâia pe mână și apoi pe tatuaje , iar eu îi făceam o mângâiam pe spate.