Lásko...
Když jsem tě poprvé spatřil, byl jsem vedle... Tvé hnědé vlasy vlály stejným směrem jako vítr....jak jinak že? A tvé modré oči vypadající jako rozbouřené moře se na mne dívaly tak jasně jako slunce když pomalu mizí za obzor...
Achhh....to byly ještě ty chvilky, kdy jsi mne pořádně ani neznala...
Miláčku, to jsi měla ještě ten zářivý úsměv který snad u všech vyvolával pozitivum.....
Teď už ani nevíš jak ho vytvořit..............
Emily, zlato...
Nevím proč se ti ty barvy po celém tvém těle ode mne nelíbí.... Jsou to ty barvy, které máš ráda:Modrá, červená, fialová, zelená.....
Když jsem ti je daroval, plakala jsi...
To všechno je z mé lásky k tobě... Znamínka lásky...
Ani nevíš jak mi ty modřiny dali zabrat.............
Krásko, ty moc dobře víš proč nechodíš pracovat, nemáš přátele a přes tu dobu co nejsem doma jsi zamčena v domě...
Nechci aby ostatní lidé viděli tvé znamínka lásky. Oni jsou jiní než my...nebo jsme jiní my než oni?
Zkrátka tomu nerozumí, ale ty jsi to už pochopila.... a stále pláčeš...........
Beruško moje....
Nevím proč, ale rozhodl jsem se že každou středu od 8h ráno do 13h můžeš být venku a procházet se...
Už jsem na tobě viděl že se ti motala hlava z toho jak pořád chodila dokola ve sklepě jako rybička v akvárku...
A už vidím že aspoň tolik neomdlíváš jako předtím....
Ale stejně tě musím násilím tahat do postele abych si po těžkém dni v práci užil s tebou...ty víš co myslím................
Miláčku, dnes jsem za tvými zády prcal s někým jiným....ale ty jsis už zvykla...ne? Každopádně ty to nesmíš dělat. Taky ani (jak si myslím) nad tím neuvažuješ... A to na tobě obdivuju.
Ty nejsi jako ty děvky který jsem měl před 10ti lety hromady kolem sebe... Ty se nedáš podplatit, a tohle je jedna z věcí co mě na tobě přitahuje...
Ale víš kdy mě nejvíc přitahuješ??? Když ti ubližuju a ty pláceš a křičíš....miluji to....miluju tvou bolest..............
Holčičko, dnes jsi mě pořádně nasrala!!! Ty jsi ve středu jen tak zavoláš přes celý barák že sis pozvala návštěvu a ani mi neřekneš, ať zamknu všechen kokain do skříně!?!?
Naštěstí si ničeho nevšimla, ale doprdele!!!!!! Tohle jsme si nedomluvili!!! Když ta děvka kterou nazýváš "svou kamarádkou" odešla, věděla jsí, že bude zle...
Jsem rád že mně už natolik znáš...ale teď ti to nepomůže...
Dnes ty modřiny nebudou z lásky...
A víš co??? Nejdřív ti dám kokain aby jsi se u toho smála!!! Jsem si jistý že se ti to z počátku nebude líbit....ale co nadělás???
A příští celý týden tě nechám ve sklepě přivázaniu k topení... za týden papaaa lásko.............
Cukříčku můj...
Asi jsem ten kokain neměl u tebe nechat...... Jsi na něm závislá...A pořád se směješ......
Ne!!!!! Chci aby jsi trpěla!!!! Zabavuje se...... a abych se rozveselil..... dnes budeš plakat.... a nebudou to jen modřiny...
Já se prostě živím tvojí bolestí...miluji tě...............
Dnes je to 14 dní co jsi uvězněná ve sklepě..... a byla jsi vzorná lásko...
Dnes budeš moct jít ven, ale vezmeš si dlouhé rukávy a nohavice až na zem....ikdyž je venku vedro...
Přece nechceme aby naše tajemství někdo viděl na vlastní oči, ne???................
Když jsi přišla zpět, měla jsi ve tváři výraz, který měl pozitivní, ale zároveň i negativní pocity...
,,Řekla jsem ji naše tajemství" řekla jsi a šla krok dál ode mne.......Já mlčel a začal durdit.......
Chytil jsem tě za zápěstí tak silně že se divím, že ti ruka neupadla.
Dal jsem ti roubík a ty jsi ani neodporovala....šikulka, ale už ti to bude stejně k ničemu..................
Ukázal jsem ti na místo spolujezdce....ty jsis tam jak poslušný psisko sedla.... Taky jsem si sedl, akorát za volant a nastartoval...
Jeli jsme v tichu a ani jeden nepípl.... Nakonec jsi ty zlato otevřela hubu jako první...,,Kam to jedeme??? A co tam budeme dělat???" Tyhle dvě otázky jsem věděl že budeš chtít vědět....,,Nic nebudeme dělat" ....odpověděl jsem ti jen na druhou otázku a když jsem tě spatřil,.......usmívala ses....usmívala ses a při tom ti stekla slza po tvé překrásné tváři...Byl jsem naštvaný....ale stejně mi ta zkurvená slza také stekla... Naštěstí jsem ji v čas utřel než jsi mě spatřila................
Usla jsi a já právě zastavil na místo, které jsem měl naplánované....
Nevím proč, ale ikdyž jsi neměla na obličeji ani škrábnutí........byla jsi krásná.....ale vše krásné vždy někdy skončí....
Vzbudil jsem tě a spatřil tvé krásné modré oči......při tom pohledu jsem se usmál a začinal jsem přemýšlet, jestli mi to za to stojí....víš co??? Pro tebe vše princezno...ukápla mi slza a ty jsi se na mě rozpačitě pousmála....
Pomohl jsem ti ven z auta a.....když jsi viděla kde jsme měli nejspíš poslední zastávku autem....začala jsi plakat...
Já se jen usmíval a ani jsem těch slz na mé tváři nevšímal.......
Byli jsme na vysokém útesu pod kterým byla rozzuřená voda.....
Ty jsi radši couvala co nejdál od útesu a já ti věnoval pusu a minutu se na tebe díval.....abych si tě zapamatoval................
Minuta byla pryč a já ucouvl metr od tebe, otočil se a rozeběhl se vstříc blížící se smrti.....
Doufal jsem že jsi skočila za mnou a umřeme společně....ale nevím to...
Nakonec jsem slyšel křik, ale nemohl jsem rozpoznat, jestli patřil mě nebo tobě.....
Doufám že jsi taky skočila ty děvko moje.........Miluji tě...
Sbohem lásko.
Konec.....Tak toto je vše....
Ano...taky si myslím že to není nic moc, ale to posoudí (jestli si to přečte🤞) VADAK...
Btw. Posílám to do tý soutěže😎😎😘
Doufám že si to aspoň přečte a nejlíp to vyhraju😂💙💚🖤....což se nejspíš nestane😅😢😢😭
Snad to nebyli ty nejhorší vteřiny ve vašem životě a ahoj😂❤❤❤
💙💚🖤AlimakY🖤💚💙P.S.: Promiňte za chyby
ČTEŠ
Láska podle Vadima (Short Story)
RandomKaždý vyjadřuje lásku jinak... Dárkem, polibkem, obejmutím, atd..... Ale.....Jak ho vyjadřuje Vadim??? Emily Vadima doposud neznala..... Ale přeci jen se to jednoho dne stalo..... A nebylo to přes internet... A hned na první pohled věděla, že se zam...