T A N I T I M

89 13 21
                                    

Bu kitabı etiketli kişilere ithaf ediyorum.🌸

zeyy_yildiiz
xufaklik
aysu_2004
iremiisk
durunuz12

Okumaya başladığınız tarihi ve saati buraya bırakabilirsiniz. 🌸
___________

Aylardır, haftalardır bu günü bekliyordum. Sonunda beklediğim gün gelmişti. Pinhani grubunun konserine nihayet gidiyordum hatta gidiyorduk, yahu!

"Valla kızlar Sinan Kaynakçı benimle düet yapmak isterse, şaşırmayın." Dedim Ceyda ve Nisa'ya bakarak. Sesim güzel canım, orada iki şarkı da ben söylesem ne olur?

"Kanka durumumuza atarız. Hadise, Tarkan falan ünlüleri de etiketleriz. Biri illa görür ve... Bam!" Dedi Ceyda büyük bir coşkuyla. "Sonra sen ünlü olursun ve sayende biz de öğrenci fakiri seviyesinden zengin şarkıcının zengin menajerleri seviyesine yükseliriz." Dediğinde sahte bir gülümsemeyle ona baktım.

"Güzel hayalmiş ama tatlım şöyle olur sonumuz. Ben şarkıcı olunca götüm kalkar sizi mal gibi bırakırım ve Aleyna Tilki'nin kankası olmaya giderim." Dedi gülerek.

"Gel öpeceğim seni. Bak nasıl da dürüst, en azından götünün kalkacağını açıkça söylüyor." Dedi Nisa ve sırtıma vurdu hızlı hızlı.

"Ciğerlerimi döktün lan." Dedim öksürerek.

"Sökmediğine şükret. Kızda deli kuvveti var." Dedi Ceyda gülerek.

"Neyse kızlar acele edin. Sinancığım beni bekliyor." Dedim gülerek.
***********

"Ne güzel güldüm o akşam, bana..." Diyerek konserin son şarkısını da söyledi Sinan Kaynakçı.

"Ah, bu adamın sesine aşığım. Kızlar yanına gitsem mi?" Dedim gülümseyerek.

"Git tabii, ne kaybedeceksin?" Dedi Nisa ve Ceyda da ona destek çıktı. Gülümseyerek sahneye çıktım. Sinan Kaynakçı gülümsüyordu ben de gülümsedim.

"Şey... Düet yapabilir miyiz?" Dedim kısık sesle. Günlük hayatta konuşurken borazandan farkı olmayan sesimin desibeli o kadar düşmüştü ki fısıldayabilirdim.

"Tabii, ne söyleyelim?" Dedi benim aksime oldukça enerjik bir ses tonuyla. Sanki bütün gece şarkıları söyleyen o değil bendim.

"Beni Sen İnandır." Dedim hafifçe gülümseyerek ve birlikte o güzel, beni hayata bağlayan tek şarkıyı söyledik. Alkışlar eşliğinde sahneden inip bizimkilerin yanına gittim.

"Selam. Arkadaşlarının boyu kısa olduğu için seni ben videoya aldım. Üstelik arkadaşlarının telefonun kamerası net değildi ve video benim telefonumda. Sana nasıl ulaştırabilirim?" Bunlarıı söyleyen çocuğa baktım ağır çekimde. Allah'ım! Hayatımda gördüğüm en yakışıklı erkeklerden biri olmaya adaydı. Sarışındı ve oldukça güzel bir ses tonuna sahipti.

"Teşekkürler. İstersen İnstagram kullanıcı adımı vereyim. Oradan atabilirsin?" Dedim sorarcasına. Saçmalama, amacım asla İnstagram adresini öğrenip seni stalklamak değil, civciv.

"Olur." Dedi ve kullanıcı adını söyledi ben de söyledikten sonra yavaşça konser alanından ayrıldık. Arkama döndüm o sırada, şaka mı bu?Bu gece hayatımın en güzel gecesi olabilirdi çünkü grubun gitaristi Akın Eldes bana göz kırparak sahneden aşağı inmişti.

"Kızlar, ben bu gece mutluluktan içerim ama." Dedim gülümseyerek. En sevdiğiniz grubun konserine gidiyorsunuz, en öndesiniz. Daha sonra grubun solisti ile düet yapıyorsunuz ve zaten içiniz içinize sığmazken birde grubun gitaristi size göz kırpıyor. Çıldırmalık.

"Nasıl içersin?" Dedi Nisa gülerek.

"Çilekli." Dedim yutkunarak. Çilekli milkshake, sen çok güzelsin. O değil de çilek gibi çocuğun İnstagram adresini de aldım ya valla helal bana.
*********

Selam💙

Uzun zaman sonra tekrar bir kitap yayımladım yani silinen kitaplarımın ardından falan filan :/

Kapağımı yapan kamkime de teşekkür ederim💙
zeyy_yildiiz

Bölüme oy ve yorum bırakmayı unutmayın. Seviyorum sizi, hoşçakalın.💙

KONSERİN TESADÜFÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin