"Önümüzdeki ay nişanımız var sevgilim ve eğer benimle birlikte bu evliliği kabul etmezsen babamın seni bir orospu gibi satmasına karşı koymayı keser seni satmasına izin veririm ona göre."
"hayır ben bir orospu değilim ve ben eğer asyaysam bu durumdan kurtulmanın bir yolunu bulurum orospu çocu..."
"Ahhh..." tokat attı bana , bana tokat attı az önce bugüne kadar bana kimse vurmazken ilk tokatımı bana attı.İnanmıyorum.o sırada merdivende ardayı görmemle acıdan gözümden akan yaşı silmem bir olmuştu hemen alejandro yönelip yumruk atıcakken jack geldi onu engelledi kolunu tutup kıvırdı ve yüzünü bana çevirdi.
"Eğer arda sen bu işide burnunu sokarsan emin ol asyanın da sonunu begümünki gibi yaparım ve bilirsin ben bişi yaparım dersem yaparım kimse buna engel olamaz ." ardayı bırakıp beni kolumdan tutum sertçe kaldırdı ve duvara yasladı ahh ben bu hallere düşecek kızmıydım be .
"Ve sen küçük hanım eğer alejandroyla evlenmezsen seni adamlarımın hepsine teker teker siktirtirim sonrada bizim şu meşhur barda sana direk dansı yapan orospu damgasını vururum duydun mu .Damgasını vururum derken gerçekten de yaparım bunu ciddiyim hımmm acaba hangi damagayı vururum bi düşüniyim yada sana bırakıyım hangisini yapacağım konusunda bak sana alternatiflerini sayıyım
ya alejandroyla evlenirsin ya da o çok seksi olduğu yüz metre öteden belli olan vücuduna 'satılık' ya da 'adomsonın malı' damgasını basarım anladın mı beni ?" kafamı hızlıca aşağı yukarı salladım tamam kendimce herkese yalnız kurt tiplemesi çizmiştim zamanında artık ama ben bu insanların arasında sanırım sadece kuzu rolunde olacağım o sırada ardanın bağırışyla kafamı ona çevirdim.Ahh aşağılık heriifler onu dövüyolardı, ne yapacaktım, jack beni ona bakarken görünce hemen kafamı tutup öbür yöndeki oğluna doğru çevirdi oysa sadece piç smile yapıp bana bakıyor sanırım bir daha kine kafasına daha sert bişiyle vurmam lazım nasıl fikir ama ben çok sevdim bu fikri.
"Artık sevgilinle siz gidin aşağıya herkese senin sevgilinin o olduğunu söyliyeceksin , ha bide çok sevgili amcana söyle evlendikte sonra şirketin başına sen ve alejandro geçicek duydun mu beni?" niye her seferinde bana duydun mu beni diyor hayır oradan bakınca sağır gibi mi duruyorum anlamadım ki ...Kafamı sallamakla yetindim jack çenemde ki elini çekip elimi alejandron un eline tutuşturdu alejandro da yüzümü yana çevirdi
"Ah sevgilim dudağın kanıyor çok sakarsın nasıl kanattın dudağını" ona 'salak mın sen ?' bakışları atarken beni tutup lavobaya götürdü ardaya bakmak istediğimdeyse bileğimi daha çok sıktı ve beni önden götürmeye başladı '
arda özür dilerim başka çarem yok nabıcağımı bilmiyorum eğer ben kabul etmeseydim amcamı benden alır diye korkuyorum her ne yapmışsa yapsın o benim bu hayatta ki belki de son ailem yalvarırım affet beni arda yalvarırım'
Lavaboya gelince eline bir tutam pamuk alıp ona oksijen suyunu bocaladıktan sonra dudağımın kenarına yavaşca sürmeye başladı .Hayatımda ilk defa bir insandan bu denli korkuyordum.Ben Asya ATABAY bir insandan korkuyor hayatım boyunca önüme çıkan bütün engelleri zorda olsa atlatmıştım ama şimdi , şimdi sırf amacamın yaptığı hata yüzünden onun canına karşılık kendi hayatımı mahvediyor ve bir insanın karşısında kendimi bu denli aciz ve acınası hissediyorum.Sanırım başka çarem yok yani artık yolun sonuna geldim.
"Evett sevgilim dudağını temizlediğimize göre hadi bakalım aşağıya " gülümsedi yanağımada bir öpücük bıraktıktan sonra elimi tutup aşağıya indik.Herkesin gözü bize ve ellerimize bakıyordu tıpkı dedikleri gibi yapıp' alejandronun sevgilim olduğunu ve okuldan mezun olduktan sonra artık şirketin başına ben ve alejandronun geçiceğini önümüzdeki ay da nişanımız olduğunu açıkladım.' sonrasındaysa bir alkış tufanı koptu alejandro alnıma bir öpücük bıraktı bende bozuntuya vermemek için sırıttım.Tüm bu tebrikten sonra gözüm hep onu aradı ama ne o nede öbür arda meydanda yoktu korkuyordum ona zarar gelmesinden korkuyordum.Benim yüzümden kimsenin zarar görmesini istemiyorum.Gözüm jack ve yanındaki kadına takıldı kadın gayet sevecen duruyordu, herkese gülücek le karşılık veriyordu açıkcası bu kadının kim olduğunu merak ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Yok musun ?
Teen FictionYaşadığım onca şeyden sonra bir de Ardanın bana vereceği ceza vardı tabi , acaba ne yapacaktı. Ben düşüncelerimle salonda başbaşayken kapı zili çaldı açtım .....Arda ! ne olduğunu anlamadan dudaklarıma yapıştı aman allahım o az önce bende ilk öpücü...