DEVAMM👎
...Lisa o anda uyanır ve
Kook'un yanında olmadığını fark eder. Sonra yavaş yavaş etrafa göz gezdirir.Şaşkın bakışlar atarak ebevyn banyosuna doğru ilerler. Fakat orda da bulamaz.
Lisa:
Offff yaaa nerde bu çocuk... Aaaa belki bana kahvaltı hazirliyodur.Aşağı indiğinde tek bir insan bile göremez. Bu bi şaka mı bakışları attıktan sonra
"Artık sıkılmaya başladım ama çıkın yaaa!"
Dediğinde ne ses vardır ne hareket.
Lisa:
Tanrım ölüme mi terkedildim ben yoksa. Kooooookkkkk....Roseeee..... Rmmmmmm...........
Offffff nerdesiniz belki bahçedelerdir.
Deyip dışarı çıktım fakat bahçede jack'den başka biri yoktu. Bahçivana sordum;"Merhaba"
"Buyrun lisa hanım"
"Kooklar falan nerde biliyor musun?"
"Üzgünüm bende yeni geldim göremedim."
"Ahh peki tmm. Kolay gelsin."
"Saolun"
Gerçekten bunaldım ya çocuklar bana saka mı yapıyorsunuz? diyerek eve girdim ve buzdolabının üstündeki kırmızı not çarptı gözüme.
şaşkın bakışlarla hızlı adimlar sonunda kağıda ulaştım. Fakat ustunde birşey bir kelime bile yazmıyordu.
"Bu niye boş,bi anlamı olmalı!"
Dedim ama bi anlam çıkaramadım.
Sonra üstüme yelek alıp durağa doğru ilerledim.o sırada da telefondan Bütün sulaleyi aradım. Ama ses soluk yoktu.
Minibus geldiğinde korkarak boş bi yere oturdum. Insanlar bana tuhaf ama bir o kadar da gülümseyerek bakıyordu.Bu küstahlığa dayanamadım ve hala aramaya devam ediyordum.
Okula gittim ve içimden;"Lütfen bişey olmuş olmasın lütfen... Aaaaa buldum sanırım Kook'un çalıştığı kafeye gidiyim en iyisi."
Dedim ve yola koyuldum. Geldiğim de garsonlara bakindim ama yoktu.
Mutfağa girecektim ki almadılar. Üzülerek çıktım oradan.
"Hey bayan bakar mısınız?"
"Ben mi?"
"Evet evet siz"
"Bi sorun mu vardı?"
"Şeyyy yok hayır sadece bi gelir misiniz?"
"Sebep?"
"Aradığınız kişi burada"
"Ciddi misin?"
"Elbette gelin"
Sevinerek ve derin bi iç çekerek gittim fakat yoktu.
Bi odaya gelmiştim kötü kokuyodu. Burnuma elimle müdahale ettim.
Adam da tam arkamdaydı ve tavuk kokan eliyle ağzımı kapattı.
Ne olduğunu anlayamadım. ilk defa bu şekilde müdahale ediliyordum.
Beni öpmeye kalktı ama basaramadı çünkü tukurdum."Sen napiyorsun he?"
"Çok güzelsin dayanamadım..."
"Guzel olduğum doğrudur ama benim bi sevdigim ve sevenim var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LISA FALL IN LOVE JUNGKOOK💜💜💜
FanfictionBu hikayede ben BP'den en sevdigim olan LALISA'yı ve BTS'den de en çok sevdiğim JUNGKOOK'u birbirine nasıl aşık olduklarını ele aldım😁 inş zevkle ve bir dahaki ki bölümü sabirsizlikla bekleyerek okursunuz📌 . . . . ÖPÜLDÜNN😚