Ahoj, jsem Ben. Celým jménem Benjamin Peters. Je mi 15 a mám mladší sestru. Má matka je svobodná a já nemám žádné přátele. Můj nejlepší kamarád Jack, si mně přestal všímat. Je ted jeden z těch stylových dětí. Kvůli tomu, mě taky začal šikanovat. Strašně mě štve, že je větší než já.. Je to strašné, když někdo tak velký jako on, šikanuje někoho malého, jako jsem já sám.. Přestávám kvůli tomu chodit ven, strachem, že když ho potkám, zmlátí mne. Radši tedy zůstanu doma... Šel jsem domů ze školy, ale cestou mě potkal Jack a jeho parta. Zasmáli se a řekli: Ale ale, Ben se někam chystá! Nechceš si pohrát, ještě než půjdeš? Já koukl do země a lehce zakroutil hlavou. Prcek se bojí! zařval jeden z Jackovo kamarádů a podkopl mi nohy. Já spadl na břicho a nemohl jsem pár sekund popadnout dech. Jack mi koukl do očí. Zabodával se hluboko a cítil můj strach. Z nás by nikdy nebyli přátelé, no uznej, jsi nula a nikoho nezajímáš! zasmál se Jack a šlápl mi silně na nohu. Zaskučel jsem bolestí. Po chvilce jsem vstal a koukl na Jacka. Dal jsem mu pěstí do břicha. On se svalil a mračil se na mě. Tos neměl dělat.. odsekl. Najednou po mě skočil jeden z jeho kamarádů a dal mi pěstí do obličeje. Začala mi téct krev. Utíral jsem si to do svého zeleného trička a koukal vystrašeně na Jacka, který si stoupl naproti mně. Zasmál se a šel směrem ke mně. Vrazil mi pěstí a svalil mě na zem. mlátil mě hlava nehlava, co mu síly stačily. Já už nemohl, byl jsem celý od krve a vyčerpaný z pokusů ubránit se.
Došel jsem domů, celý zbitý a od krve. Mamka se zase rozzuří, když mě takhle uvidí. Šel jsem si do koupelny vyměnit oblečení. Vzal jsem si mojí oblíbenou napodobeninu kostýmu Linka ze Zeldy. Byl jsem totiž velký fanoušek Zeldy. Zasedl jsem na gauč a zapl své Nintendo. Hrál jsem jak šílený a nevšímal si času. Zazvonil mi budík, to znamenalo, že musím jít pro svou sestru. Oblékl jsem se do zelené mikiny a černých kalhot. Strašně se mi líbila zelená barva.
Hodil jsem si na hlavu čepici a vyběhl jsem rychle mimo naší ulici. Doběhl jsem ke škole a počkal na sestru. Jdeme? Jo.. usmála se šla. Já si všiml Jacka a rychle jsem zareagoval. Chytl jsem jí za ruku a utekl rychle domů. Naštěstí si mně nevšiml. Prohrabal jsem schránku v domnění, že tam najdu tu hru co mi má přijít. Nic tam nebylo. Vlezl jsem do svého pokoje a zabořil hlavu do polštáře. Nakonec jsem usnul...
KONEC?
YOU ARE READING
Jmenuji se BEN
FanfictionBEN si začal psát svůj deník ještě když byl živý.. Pokračoval, i když zemřel. Toto je vymyšlené.. Samozřejmě XD