SOBOTA 4. LISTOPADU

44 7 2
                                    


Je víkend, to znamená žádná škola, žádný Jack, Žádná šikana. Byl jsem rád že je víkend. Aspon dneska nepřijdu domů zakrvácený a zbitý. Strašně jsem se těšil, až bude další týden školy. Ne, netěším se jako do školy, ale mám objednanou Beta verzi The legend of Zelda Majoras Mask a má to během školního týdne přijít. Doufám, že to přijde už v pondělí, protože se nemůžu prostě dočkat, až si to zapnu a začnu hrát. 

Je odpoledne a já se extrémně nudím.. Kdybych aspon tak měl nějaké kamarády... No, ale když je někdo malej a ostatní se nechtěj bavit, není ani jiná možnost. ,,Ty Bene? Proč si nedojdeš k sousedům kousek od nás? Mají 2 syny, třeba si budete rozumnět,'' řekla mi mamka s úsměvem. Já si jen sedl a odpověděl. ,,Myslíš Woodsovi? Tak to jako fakt sorry, ale ne.. Z toho mladšího jde celkem strach a z jeho bráchy tuplem.. Navíc, myslíš si, že si budu chtít hrát třeba fotbal, jako jsou Jeffrey a Liu? To vážně ne.. Jen tak mě nedonutíš,''. Dal jsem si nohy na stůl a čekal na máminu reakci. ,,Víš co? Když tam nechceš po dobrém, tak to půjde po zlém.. Benjamine Petersi, jdeme na návštěvu k Woodsovým at chceš, nebo ne,''  dořekla větu mamka a odešla se upravit do koupelny. Zůstal jsem tupě zírat. O chvilku později, někdo zazvonil na zvonek a mamka šla otevřít. Stála tam nějaká paní s malou holčičkou, asi okolo 7-8 let starou. ,,Ahoj! Ty jsi Ben? Já jsem kamarádka tvý mamky, Sarah a tohle je moje dcera, Sally,''. Chvíli jsem se jí koukal do očí. Měla krásně smaragdově zelené oči a já se v nich topil. ,,Bene? Co kdyby jsi šel se Sally do pokoje? Woodsovi necháme na zítra,'' usmála se mamka. Chytl jsem Sally za ruku a šel s ní k sobě do pokoje. Neustále u sebe nosila hnědého medvídka. Pořád na mě koukala tím jejím nevinným pohledem, těma obrovskýma zelenýma očima a usmívala se od ucha k uchu. Jediné ale co mě trošku dostalo bylo to, že i když byla mladší, byla skoro větší než já. ,,Ahoj, ty jsi Ben? Já jsem Sally, příjmením Williamsová a toto je můj medvídek Charlie,'' řekla Sally a strčila mi pod nos medvídka tak, že mě to začalo šimrat a kýchl jsem si. Sally se smála. A já se taky zasmál. ,,Těší mě Sally, já jsem Ben,'' odpověděl jsem jí a usmál se. Ona se ke mně přisunula a ukázala na Nintendo. ,,Máš na to nějaké hry?'' zeptala se a zamrkala. Já přikývl a ukázal jsem jí všechny kazety. ,,Jakto že je všechno Zelda?'' zeptala se znovu. ,,Jelikož mě Zelda baví a je to moje oblíbená hra,'' dořekl jsem větu. ,,Zahrajeme si?'' Tak jo,'' odvětil jsem a spustil to. 


,,Sally?? Jdeme domů! Příjdeme sem zase v pondělí,'' řekla Sallyina matka a zavolala si jí k sobě. Sally mě objala a řekla, že se zase brzy uvidíme. Pak se na mě ještě chvilku dívala těma smaragdově zelenýma očima a políbila mě na tvář. Poté odhopkala k mamce. ,,Počkej! Zapomněla sis tu Charlieho!'' zavolal jsem na ní a šel ke schodům. ,,Já ti ho půjčím,'' řekla a pak odešla i s její mamkou. Já si přivinul medvídka k sobě a šel pomalu do pokoje. ,,Benny se nám zamiloval!!'' pokřikovali moji sourozenci a smáli se. Já se na ně jen hnusně zamračil a zavřel se do pokoje. Další den je v tahu...... 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 15, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jmenuji se BENWhere stories live. Discover now