Barcelona: partea I
Eliza
-Logodna?
Ma intorc surprinsa spre persoana care a strigat o data cu mine. Nu pot sa imi maschez socul cand strainul de la receptie sta la cativa pasi de mine la fel de confuz si nervos.
-Ce inseamna asta ?
Ma feresc la timp de mana mamei si fac doi pasi inspre strain, care de fapt este Chace, socul de pa fata lui imi da de inteles ca nici el nu stia de toata treaba asta. Doamne, nu credeam ca ai mei o sa mearga chiar asa de departe cu treaba asta.
-Mama? Te rog spune-mi ca este doar o gluma sau o farsa .
Ma uitam cu speranta spre fiinta ce mi-a dat viata , in speranta ca o sa imi spuna ca totul este o gluma, dar tristetea de pe chipul ei imi dovedeste contrariul. Stia , stia de mult asta si nu mi-a spus. Cine stie de cand isi fac planuri pentru nunta asta.
-Eliza...
Din voce pot sa imi dau seama cat sufera vazandu-ma in starea asta, speriata , agitata si nervoasa, dar nu. De data asta nu o sa ii las sa imi calculeze viata. Ma intorc si ma indrept spre iesire cand.
-Nu imi vine sa cred ca pleci ... Pleci asa fara sa facem ceva.
Vocea lui ma opreste din drumul meu si ma intorc spre el asteptand sa continuie.
-Nu o sa i-au parte la mascarada asta.
Tot ce pot sa spun si in momentu de fata nu imi pasa de oamneii din jurul meu , tot ce vreau este sa ajung afara sa pot respira si eu. Fara sa mai astept ceva incep sa alerg spre iesire. Ah... firar ele de tocuri , nu credeam ca o sa alerg vreodata pe tocuri, dar ce sa ma mai surprinda in ziua de azi, cand pana si parintii mei au secrete fata de mine...
****
Telefonul asta idiot nu inceteaza sa sune. Cred ca deja am vreo douazeci de apeluri pierdute, de la mama, de la fete.Oh, dar nu o sa le raspund. Sunt prea furioasa ca sa vorbesc cu ele fara sa ma cert si sa iasa mai rau. Imi i-au halatul pe mine si dupa ce dau comanda sa mi se pregateasca micul de jun, ies pe terasa si admir frumusetea Las Vegasului.
Da stiu, va intrebati cum naiba am ajuns din L.A in Vega's ? Ei bine cand esti bogat asta nu mai ii nici o problema. Am nevoie de cateva zile departe de nebunia de acasa. Trebuie sa imi pun gandurile in ordine, altfel o sa o i-au razna. Trebuia sa imi dau seama ca urmeaza o faza de genu, dar nu m-am gandit ca o sa imi caute ei un sot.
Mereu am crezut ca daca am sa le fac pe plac si o sa ajung sa preiau fraiele companiei o sa ma lase sa o conduc eu, dar se pare ca si de data asta m-am insealat. Pana la urma asta isi doresc ei, vor sa preiau firma ca sa o poata conduce viitorul meu sot dupa bunul lui plac.
Nu o sa ii las sa imi mai dicteze viata trebuie sa fac neaparat ceva pana nu o sa o i-au razna. Inca de mica stiam ca o sa faca ei vreun pact cu o familie instarita, fiind singuru lor copil, ca sa ajung pe maine bune, sau dupa cum spunea tata '' o afacere buna se face in familie'', iar partea din planul lui ma include pe mine casatorita cu baiatul unai dintre asociati, dar sa isi doreasca sa fiu cu Chace, asta nu am vazut-o venind.
Mereu imi spunea sa am grija sa nu ii cad in plasa, caci in adolescenta el era un fustangiu si jumatate, ceea ce nu s-a schimabt nici acum. Oh, cred ca o sa inebunesc dea binelea cu ei pe capul meu. Sper doamne ca idiotu sa nu isi doreasca ca aceasta nunta sa aibe loc.
Poate daca ne impotrivim amandoi o sa reusim sa le scoatem idea asta tampita din cap. Cred ca ar trebui sa ma intorc acasa pana nu ma trezesc cu nunta gata planificata. Trebuie sa impiedic asta. Si cat mai repede. La cum imi stiu parintii deja au ales si data.
*****
-Ce mama săraciei se întâmpla aici?
Simt cum toata satrea mea de bine dispare si nici nu am intrat bine pe usa. O sa mor de la atatia nervi, mai mult ca sigur. Mama si doamana Ataman ma privesc surpinse de iesirea mea nervoasa pret de cateva secunde dupa care se intorc la rasfoit cataloguri pentru nunta ca si cum eu nici nu as fi aici la cativa pasi de ele. Asta e prea de tot.
-Draga mea, ma bucur ca te-ai gandit sa ne onorezi si tu cu prezenta, dar te rog sa te comporți ca o domnișoară caci asa te-am invatat. Nu mai bine mergi sa te intinzi putin, se vede pe tine cat de obosita esti.
Mama ma expediaza din sufrageri stiind ca daca as mai sta acolo ar iesi urat. Prefer sa le las in pace de data asta si sa ma gandesc cum sa scap de beleaua asta. Deci ca e timpul sa le sun pe fete caci singura nu o sa ma descurc cu asta.
-Care este urgenta?
Ranya intra prima in cera trantind usa in urma ei. Ma fixeaza cu privirea si se aseaza langa mine
-Trebuie sa ascap cumva din problema asta. Nu vreau sa ma casatoresc fara sa am sentimente pentru sotul meu.
-Hei... Priveste partea buna, nu poti spune ca ii urat, Chace arata chiar bine si daca ai petrece putin timp cu el cred ca ai reusi sa iti trezesti sentimentele.
-Nu cred ca o sa reusesc. Noi doi nu ne-am suportat nici o data. Eu eram prietena cu Khloe, iar Chase nu se putea opri din farsele lui. Nu era data sa nu fi mers in conacul familiei Ataman si Chase sa nu ma calce pe nervi. De accea nu prea am. Dat eu pe la cinele in familie, caci nu aveam de gand sa il vad dupa toata trucurile pe care mi le-a facut in copilarie. Nu o sa uit...
-Sti nici el nu a participat la aceste intalniri, la fel ca tine a considerat ca e mai bine sa pastreze distanta. Dar Eliza, daca nu o sa poti sa impiedici nunta ce o sa faci?
-Nu s...
-Domanisoara Eliza, mama dumneavoastra va asteapta in sufragerie, spune ca este urgent.
-Bine. Cobor imediat. Acum ce o mai fi?
Parasesc incaperea urmata indeaproape de Ranya care nu ma lasa singura stiind ca nu o sa iasa nimic bine din discutia asta si ce simt are exact cand sa pasesc in sufragerie ii aud glasul si simt cum toata starea proasta imi revine.
-Oh, Eliaza, Chace vrem sa va spunem ce am hotarat, voi doi veti petrece 6 luni impreuna, logoditi fiind, iar dupa cele 6 luni o sa faceti nunta. Dar pana atun i mai avem multe de facut. Ce vreau sa va mai aduc la cunostinta este faptul ca veti pleca la Barcelona maine seara pentru o receptie la care este bine sa fiti vazuti impreuna.
Asta imi mai lipsea sa pretrec trei zile alturi de el intr-o tara straina... Oare cat o sa rezist?
CITEȘTI
Regina Inimilor!
RomanceEliza Altamirano , frumoasa fiica a lui Jose Altamirano este moștenitoarea de drept a imperiului creat de tatăl sau.. O fata cu capul pe umeri..Cruda, vicleana, imprevizibila, atrăgătoare...Este definiția frumuseții si tot o data "FRUCTUL INTERZIS...