1

180 8 4
                                    

Logodna!




Eliza Altamiran pășea cu mândrie pe covorul roșu al firmei de Piar Altamiran , la capătul căruia se aflau Jose si Rosa Altamiran, care așteptau cu nerabdare momentul în care fiica lor, unica moșternitoare, va lua locul de drept la cârma firmei. Eliza pașea mărunt , încercând să amâne întâlnirea cu parinții ei. Îi era frică, dacă va da greși? Dacă nu va conduce așa cum își dorește tatal ei?Cu totul că îți dădea senzația că este încântată de idee , în sufletul și mintea ei era o lupa crâncenă.


Se lupta să nu clacheze, să facă un gest care i-ar distruge reputația creată de ea în cei douazeci si patru de ani. Muncise din greu să ajungă unde este acum. Știa ce crede lumea despre ea, dar nu le dădea importanță...Saluta politicos pe toti cei care îi ieșeau în cale și îi urau numai de bine...Chiar și pe bărbați care o sorbeau din priviri pe care de obicei îi trata cu indiferență ,îi saluta politicos...Își spunea în mintea ei mereu...Aparențele înșeală.


Știa că mulți dintre cei prezenți aici sunt prieteni cu familia ei, dar pe ea nu o prea încânta...Mereu a fost numită răsfățată sau îngânfată de copii acestora, doar pentru simplul fapt că era rece..Nu era prietenoasă din fire ,dar reușise să își facă două prietene , Rosio si Ranya..care erau mereu langă ea și o susțineau în tot ce facea . Cele trei erau de nedespărțit de cand au terminat liceul...Mereu erau acolo una pentru alta... Erau trioul magic: o blondă , o brunetă și o roșcată.

Dupa multi ani de munca Jose Altamiran s-a hotarat sa iasa la pensie si sa isi lase firma in grija minunatei sale fiice, care a muncit destul de mult pentru a merta acest loc. Insa Eliza nici nu isi imagineaza ce conditie a ales tatal sau pentru preluarea firmei. Jose isi doreste foarte mult sa isi vada fiica casatorita si deja i-a gasit un sot pe masura asteptarilor si a aparentelor. Isi dorea foarte mult ca el si Luke Ataman ,bunul sau prieten, sa devina si mai apropiati, iar ei au ales inca de cand Eliza ai Chase au venit pe lume acest lucru. Mai pe scurt Eliza i-a fost promisa lui Chase . Cei doi nu stiu inca acest detaliu.



Eliza le cauta cu privirea pe cele doua prietene. Incerca sa fie atenta la discutia pe care mama sa o purta cu o prietena de familie, dar gandurile ei zburau undeva departe...Mai bine spus la cineva anume... Era foarte curioasa sa il revada pe Chase. Au trecut opt ani de cand nu se mai vazusera...Ea refuza sa i-a parte la intalnirile pe care familia ei le avea cu familia Ataman, deoare ce nu era atat de atrasa de acest mediu. Nu isi dorea din prima sa preia afacerea familiei... Ea voia sa urmeze o scoala speciala pentru arte, dar cand a inceput sa deseneze un colier iar tatalui sau ii placuse , stia ca nu mai poate da inapoi. Si acum mai avea putin si ocupa locul de director al firmei Altamirano.

-Mama, revin in cinci-zece minute.


-Bine. Dar sa nu intarzii foarte mult , scumpo.


Pasi grabita spre receptie ne fiind atenta la nimic injurul ei. Simti cum pamantul ii fuge de sub picioare si deja astepta contactul cu suprafata rece cand doua maini ii incolacira talia si o trase la pieptul sau.


-Data viitoare ai grija pe unde mergi."Tanarul se asigura ca poate sa stea singura fara sa se dezechilibreze si facu doi pasi mai in spate. Eliza se desmetici si ea si un val de nervi ii cuprinse starea."


-Eu ? Tu ai fost cel care a dat peste mine ,si tot eu sa am grija? "Inima ii batea mai tare ,iar o stare de bine o cuprinse cand ii intalni privirea. Doamne, isi zise , ce superbi ochi are. "


-Iarta-ma dar nu poti sa spui ca a fost vina mea in totalitate. "Ce femeie, isi spune , doamne ce buze rosiatice are .Fara sa ii pese o scana din cap pana in picioare si putea sa jure ca si ea face acelasi lucru."


-Ai dreptate. Imi cer scuze! "Spuse ea intinzandu-i mana. Pret de cateva clipe cei doi se privira in ochi, dar Eliza se trezi din mica transa si isi continua drumul."

***


-Unde ai disparut? "Rania o trase spre ea si ii intinse poseta."


-Am avut mici dificultati in drumul spre baie." Privea pierduta prin sala , dupa perechea de ochi ce o fermecau."


-Ce vrea sa insemne si asta? "Intra si Rosio in discutia celor doua."


-Nu am fost atenta pe unde mergeam si m.am lovit de cineva...dar in apararea mea nici el nu a fost atentm"Ridica mainile subtil in semn de predare dupa care toate trei incep sa rada."


-Acel cineva nu are un nume? "Curioasa Rania isi priveste prietena cum se schimba la fata..."


-Nu am apucat sa il intreb."Cele trei ofteaza.." Eram preasata de timp.


-Uite , familia Ataman. Khloe si parintii ei, dar Chase unde a ramas?


-Nu l-am mai vazut de ceva timp."Rosio si Rania au inceput sa vorbeasca despre familia Ataman, sa in sala s-a facut liniste deoare ce Jose o sa isi tina minunatul discurs si va face un anunt ."


-Buna seara , dragilor! Nu o sa vorbesc foarte mult fiind ca nu vreau sa ii rapesc aceste momente minunatei mele fiice, Eliza. Stiu ca ai muncit si ai tras de doua ori mai mult pentru a obtine acest loc si pentru a ajunge unde esti azi ai facut o gramada de sacrificii. Sunt mandur de tine scumpa mea fiica , stiu ca firma va ramane pe maini bune. "Eliza se apropie de tatal sa si il imbratiseaza cu dragoste, cateva lacrimi de fericire isi fac prezenta atat pe chipul ei cat si pe chipul tatalui ei. "


-Iti multumesc pentru ca ai avut rabdare si incredere in mine. Nu a fost usor, recunosc, de cateva ori am vrut sa renunt , dar mereu mi-am zis ca pot mao mult ca nu o sa va dezamagesc caci la final o sa ma bucur de roadele pe care o sa le culeg. Va multumesc pentru tot."Toata lumea aplauda si o incuraja. In sinea ei se simtea cea mai mandra, dupa patru ani de munca grea a ajuns unde si-a dorit."



-Acum... Impreuna cu bunul meu prieten Luke Ataman am luat deciza ca cele doua firme sa se uneasca si sa fie conduse de copii nostri , Eliza si Chase care se vor logodi curand!


__________

Hei dragilor! Am revenit cu o noua poveste !

XoXo Zuzuu18 ❤

Regina Inimilor! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum