UVOD

597 22 12
                                    

-Nebraska, prije 13 godina

Pala je noć. Pogledala sam kroz prozor i u tom trenu osjetila sam nešto na rukama, naježila sam se. Vani su se čuli samo zrikavci. Uvijek me bilo strah mraka. Hm, pa dobro. Još sam dijete, nije tu ništa čudno. 

''Hajde, dušo. Poljubi svoju sestru za laku noć.'' - zamolila me majka dok je milovala svoje dvogodišnje dijete, moju sestru. Gledala ju je sa žarom u očima, nježno je prolazila njenim rumenim obrazima. Dijete se nasmijalo i rukama posegnulo za mamom. Djetetovi prsti klizili su po maminim rukama. Majka se nasmijala iz svega srca i raspružila ruke. Podigla je dijete i stavila ga uz svoje poprsje. Osjetila sam kako mi srce kuca od velikog uzbuđenja, kao da će mi iskočiti iz prsnog koša. Gledala sam majku zadivljeno, gledala sam je kao anđela. Poljubila sam svoju sestru u obraz. ''Laku noć, Lisa.'' - rekla sam s osmijehom na licu. Mama ju je čvrsto zagrlila i stavila natrag na njezinu meku postelju. ''Mama, jesi li se oduvijek tako i za mene brinula?'' - izletjelo mi je iz usta. Hm, znam da je glupo pitanje. ''Ljubavi, pa naravno! Pa ti si moj anđeo!'' rukom je prošla mojom kosom. Čvrsto me primila uz bokove i stavila me na krevet. ''Mama, danas mi ne moraš pričati priču, zaspat ću sama'' - bilo mi ju je žao. Bila je umorna od svih tih poslova svakodnevno. Pa već sam ja i veliko dijete, mogu zaspati bez glupih dječjih pjesmica! ''Eto vidiš, 'ko nebi pomislio da nisi anđeo'' - našalila se i osmjehnula dražesno. Povukla je pokrivač do mojih ramena. Udobno me smjestila kao i uvijek.  Njene usne spojile su se s mojim obrazom. Stala je ispred poluotvorenih vrata moje sobe i ugasila svijetlo. ''Laku noć, anđele, lijepo sanjaj'' - tiho je otišla iz sobe i zatvorila vrata.

Otac P.O.V

''Spavaju li djeca?'' - primio sam svoju prelijepu ženu za bokove i počeo je ljubiti. ''Da, napokon imamo vremena biti sami.'' - stavila je ruke na moja ramena i vragolasto se nasmiješila. ''Jesam li ti ikada rekao koliko si predivna?'' - nasmijala se.Moje ruke našle su se na njenim bokovima. Podignuo sam je i nosio do kreveta. ''Ne znaš što ću ti raditi.'' -nasmijao sam se neobjašnjenim osmijehom i primio je za grudi. ''Zn...'' - njen govor prekinuo je dječji plač. Oboje smo uzdahnuli, ona se nasmijala i dala mi još jedan poljubac prije nego je nešto rekla... ''Molim te, idi pogledati dijete, ja moram nešto brzo obaviti.'' Uzdahnuo sam, uzeo kućni ogrtač i otišao do dječje sobe. ''Čudno, dijete ne plače.'' - gledao sam zbunjenim pogledom. ''Kako je to moguće?'' - pitao sam sam sebe zijevajući. ''Ma bit će sve u redu, srce'' - rekao sam djetetu iako nisam znao zašto. Pružio sam ruku prema djetetu pokušavajući ga pomilovati, ali nešto mi je iznenada kapnulo na ruku. Pogledao sam i ostao stravično uplašen. Na ruci mi se nalazila crvena tekućina, krv. Uplašeno sam raširio oči. Podigao sam pogled i ugledao... svoju ženu. Nalazila se uz strop i vrištala je.Iz nje je neobjašnjeno kapala krv. Pao sam na pod od straha. Dijete je počelo plakati kao nikada do sad. Oči su mi se zasuzile. Niotkud se stvorila vatra koja se počela širiti neobičnom brzinom. Šokirano sam sjedio na podu ne obazirući se na vatru. Gledao sam svoju ženu kako je bespomočno vrištala.  ''Tata!''- uplašeno je viknula moja starija kći Juliet i tada sam shvatio da trebam nešto napraviti. Primio sam dijete i rekao joj ''Odvedi sestru van najbrže što možeš! Ne okreći se!'' - u naručje sam joj predao dijete s užasnutim pogledom. ''Odmah, Juliet! Idi!''

Juliet P.O.V

Bježala sam po stepenicama koliko sam brže mogla. U naručju je bila moja sestra koja je neprestano plakala. Brzo sam otključala ulazna vrata i pobjegla van. ''U redu je, Lisa.'' - rekla sam hrabro sestri i pomilovala je. Otrčala sam do šume koja se nalazila pokraj kuće. Od velikog požara pucali su svi prozori. Bila sam svijesna svega što se događalo. Roditelji su me uvijek učili što trebam raditi u takvim situacijama. Ali... kako oni nisu izlazili? Pa pobogu, oni su me učili svemu tome, i oni bi trebali znati pravila! Znala sam da ovo nije nimalo dobro. Počela sam plakati sa svojom sestrom. Bila je malena ali kao da je znala što se događa. I dalje sam neprestano gledala hoće li roditelji izaći iz kuće, ali jedino oni nisu dugo vremena izlazili.

 

 Eto uvod! Pisanje nastavka je u tijeku. Postavit ću ga dok vas se više sakupi, čitatelja naravno. Nadam se da vam se sviđa jer je ovo moja prva priča na Wattpadu, ali i prva koja je različita od svih. Kao što piše, to će biti kao neka fantazija, romantika. U njoj će se pojavljivati anđeli, demoni... Meni su iskreno dosadile one ''normalne priče'' koje svi pišu. O dobrim djevojčicama... znate. Pa eto, odlučila sam se za ovo, nekakvu fantaziju. Nisam napomenula da je ovo 1D priča, tj. vjerojatno će samo Harry biti u priči među glavnim likovima, ali ako ću moći, dodat ću i ostale. To bi bilo sve, nadam se da vam se sviđa!:) 

Hvala što čitate!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 15, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

From The SkyWhere stories live. Discover now