Arena

31 1 0
                                    

annemin gözleri doldu. Büyük bir kapıda durduk içeri girdim fakat annem gelmedi. Böyle yapacağını biliyordum. "Yanıma gel" dedim. Fakat bana sadece "seni seviyorum,oraya gelemem buna iznim yok." dedi. "bende seni seviyorum anne" sonra arkamı döndüm ve yola devam ettim. İleride bir arena var ortasın 4 tane kase var. içerde birisi bekliyor bana"hadi buraya gel ve hangi kasenin sana uygun olduğunu bul.uzun hikaye o yüzden bunları yarın konuşuruz."

hiçbişey demedim oraya gittim. kaselerin herbirini tek tek gezerken şunu farkettim her kasenin üstünde bir lamba var ve içlerinde su,ateş ve çiçek var birisinin içi ise boş sanırım onda hava var. Her kaseyi gezerken ateş kasesinin önünde durdum. Birden ışık yandı ve patladı. adam "ben hiç bu kadar güçlü bir ateş arekini görmedim!" dedi. sonrada ben tam konuşacakken "sen bu koridordan ilerle ilk kapıya gir orası senin odan yat uyu yarın konuşuruz. Yapmam gereken işler var arekin!" dedi. söylediğini yaptım ve ilk odaya girdim. İçerisi çok güzel değildi bir sürü yatak ve insan vardı boş bir yatağa oturdum. yanıma bir kız geldi ve "bak kızım yenileri pek sevmeyiz bizden uzak dur." dedikten sonra arkadan bir ses"onu rahat bırak katren!"sonra sesin bir başka kızdan geldiğini anladım.kız yanıma gelip oturdu ve konuşmaya başladı."merhaba benim adım erza az önceki kız katrendı o buranın belalısı pek tehlikeli değildir ama yinede ondan uzak dur neyse sen yat uyu yarın görüşürüz.he bu arada ben su arekiniyim.sen hangi arekinsin?" sonunda tek kelime ettim."teşekkür ederim.sanırım ben ateş im. Bu arda are..."tam diyordim ki sözümü kesti."yat uyu sorularını yarına sakla"dedi. anında kafamı yastığa attım ve nasıl oldu bilmiyorum. 2 saniye içinde uyuya kaldım.

AREKİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin